Import af hjemmeside
Fra : Bo Elberg Jørgensen

Dato : 12-12-02 17:35

Jeg mener, at det i Frontpage skulle kunne lade sig gøre at importere en
hjemmeside inkl. navigationsdelen. Jeg kan imidlertid ikke få denne del med,
hvilket betyder, at jeg har alle siderne uden navigationspaneler. (Min
computer har gennemgået en formatering, hvilket betyder, at den hjemmeside,
jeg redigerer, naturligvis er væk.). Hjemmesiden er ikke rammebaseret, men
benytter Fronpage' glimrende automatiske opdateringsfunktion.

Jeg håber, at der vil være nogen med erfaring på dette område.
Venlig hilsen
Bo Elberg Jørgensen

Fra : Ulrik Friis

Dato : 12-12-02 18:00

"Bo Elberg Jørgensen" <bo-birgitte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg redigerer, naturligvis er væk.). Hjemmesiden er ikke rammebaseret, men
> benytter Fronpage' glimrende automatiske opdateringsfunktion.

Gå online på web-stedet på webserveren, Filer => Udgiv web-sted => Vælg en
mappe på din harddisk => Klik OK.

mvh

Ulrik

Fra : Eyvind Christensen

Dato : 14-12-02 17:29

Hej bo!
Lav en mappe på eks. C:\websteder. opret et nyt websted og sørg
for det bliver gemt på C:\websteder. Nu bør du kunne importere din
hjemmeside. Du skal sige ja til overskrivning. Front page kan så
igen udgives. Inden du udgiver så luk og åben siden så det er den
samme udgave på nettet og din computer.
echris.