Att: Dvd
Fra : Chicco

Dato : 12-12-02 13:13

Jeg har et problem med et dvd drev, jeg kan ikke få den til at virke,
køre med xp.
Når jeg sætter en skive i vil den ikke læse den.

Håber der er en der kan hjælpe mig

Venligst
Leif

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-12-02 13:20

> Jeg har et problem med et dvd drev, jeg kan ikke få den til at virke,
> køre med xp.
> Når jeg sætter en skive i vil den ikke læse den.

Kan den læse alm. CD'er?

I så fald er det nok fordi drevet trænger til at blive renset. Du renser ved
at åbne, tage en vat pind med isopropylalkohol på og med stor forsigtighed
gnide lidt på linsen.

Jeg har gjort det på mit drev engang med success.

Fra : Chicco

Dato : 12-12-02 13:41

On Thu, 12 Dec 2002 13:20:28 +0100, "Klaus Petersen"
<ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote:

> [...]
>gnide lidt på linsen.
>
>Jeg har gjort det på mit drev engang med success.

Hejsa nej den vil hellere ikke læse alm. cd´er, jeg vil prøve at rense
den og se om det hjælper, hvis og så fremt det ikke hjælper er der så
andre muligheder

Fra : Madsen

Dato : 12-12-02 13:54

On Thu, 12 Dec 2002 13:40:55 +0100, Chicco <dion@mail.tele.dk> wrote:

>Hejsa nej den vil hellere ikke læse alm. cd´er, jeg vil prøve at rense
>den og se om det hjælper, hvis og så fremt det ikke hjælper er der så
>andre muligheder

Hej

Nej, så må du nok erkende at drevet er dødt, men til
gengæld kan du idag få et nyt DVD drev for under 400,-

mvh Madsen

Fra : Chicco

Dato : 12-12-02 14:28

On Thu, 12 Dec 2002 13:53:39 +0100, Madsen <madsen@nospam.invalid>
wrote:

>Hej
>
>Nej, så må du nok erkende at drevet er dødt, men til
>gengæld kan du idag få et nyt DVD drev for under 400,-
>
>mvh Madsen
Hej Madsen
Jeg må se, og tak for den hurtige hjælp

Mvh Leif

Fra : Madsen

Dato : 12-12-02 14:17

Chicco skrev:

> Jeg har et problem med et dvd drev, jeg kan ikke få den til at virke,
> køre med xp. Når jeg sætter en skive i vil den ikke læse den.

Du har sikkert større chance for at få den rette hjælp i gruppen
<news:dk.edb.hardware.drev.dvd> som er oprettet til formålet.

Madsen.