Konto og reg. nr....
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-12-02 12:06

Hej Bj-Trading

Ifølge aftale fremsender jer hermed konto og reg. nr. til min konto for
retrunering af køb på faktura: 159349 kunde nr.: 69464

Reg. nr.: 8090
Konto nr.: 4015605818

mvh

Peter Farsinsen

Fra : o&u

Dato : 12-12-02 12:16

Ih dog må vi sende penge ind der

Fra : Madsen

Dato : 12-12-02 12:16

On Thu, 12 Dec 2002 12:06:09 +0100, "Peter Farsinsen"
<spam@_S_P_A_M_farsinsen.dk> wrote:

>Hej Bj-Trading

Den røg sgu da vist forkert =

Fra : *Rion*

Dato : 12-12-02 12:17

Forkert modtager? Ja af skade bliver man klog, men sjældent rig!

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-12-02 13:12

Ejjj, noget pissss ... jeg har forsøgt at slette indlægget, men det virker
åbenbaret ikke!

Det kan vel ik' skade mig på noget måde at jeg sån' spammer med mine konto
oplysninger !?

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Madsen

Dato : 12-12-02 13:31

On Thu, 12 Dec 2002 13:12:05 +0100, "Peter Farsinsen"
<spam@_S_P_A_M_farsinsen.dk> wrote:

>Det kan vel ik' skade mig på noget måde at jeg sån' spammer med mine konto
>oplysninger !?

Næh, kun da hvis du bliver dårlig af at bekymre dig.
Man kan jo ikke trække penge ud af kontoen, men
kun sætte nogen ind på den.

Fra : Betina

Dato : 12-12-02 13:32

"Peter Farsinsen" <spam@_S_P_A_M_farsinsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbenbaret ikke!
>
> Det kan vel ik' skade mig på noget måde at jeg sån' spammer med mine konto

Nej folk kan jo ikke hæve ud fra dine oplysninger. Men måske kan du være
heldig at modtage penge her i den søde juletid *SS*

Du skal ikke bekymre dig overhovedet... Tænk på firmaer der har deres
kontonummer skrevet på deres fakturaer og følgesedler. Hvis man kunne hæve
deres penge den vej, så ville de nok ændre på indbetalingsmåden

God jul

Mvh Betina

Fra : Lars Funder

Dato : 13-12-02 00:05

> [...]
> åbenbaret ikke!
>
> Det kan vel ik' skade mig på noget måde at jeg sån' spammer med mine konto

Næ men jeg ville skynde mig at ændre kunde no hos BJ-trading, for folk
mangler kun en tilgængelig oplysning for at kunne bestille vare hjem til
dig.

Lars Funder
www.larsfunder.dk