HJÆLP!!! ER Tortiepiger utrættelige??? :)
Fra : signe sørensen

Dato : 12-12-02 10:38

Hejsa Alle.

Ja som i jo ved fik jeg jo endnu en kat i lørdags, og hun er bare
super.
Der er flere som har sagt at tortiepiger er noget helt særligt, og det
skal jeg lige love for.*ssss*

Vi har sådan en pind med en kugle og fjer i enden som alle kattene
elsker at lege med. Men når Matilde leger med den er det med kolbøtter
i luften og fuld fart på. Laban sidder og kigger på hende som om hun
var et rumvæsen....Og hun kan blive ved og ved og ved....Mon hun kører
på Duracell batterier :) Og hvor kan man så slukke for hende henne
*gggg*

Nå, håber der er andre med tortiepiger som kan fortælle mig at det er
helt normalt :)

/Signe og den flyvende Matilde.

PS. Gid man havde et videokamera :)

Fra : Pernille Scharff

Dato : 12-12-02 10:57

JA! Tortiepiger sover ikke.....tortiepiger leger helt vildt....og
tortiepiger får de vildeste ideer i deres små søde hoveder *G*

Det er jo ikke for ingenting vi kalder Choko og Polgara for
tortie-tøse-mafiaen hjemme hos os, vel? (Det er værre med to, de
samarbejder...)

/Pernille

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 12-12-02 11:46

"signe sørensen" skriver:

> [...]
> super.
> Der er flere som har sagt at tortiepiger er noget helt særligt, og det

....og det bedste er, at det ikke går over når de bliver ældre *fnis* !
Hilsen Dorthe ( - og tortie-tosserne Fie, Emma, Mathilde og Ada )

Fra : Sara

Dato : 12-12-02 15:13

On Thu, 12 Dec 2002 10:37:36 +0100, signe sørensen
<kandispigen@sajbar.dk> wrote:

>Hejsa Alle.
>
>Ja som i jo ved fik jeg jo endnu en kat i lørdags, og hun er bare
>super.

Tillykke, tillykke :)

> [...]
>var et rumvæsen....Og hun kan blive ved og ved og ved....Mon hun kører
>på Duracell batterier :) Og hvor kan man så slukke for hende henne

Det lyder lidt som min Shadow. Når hun først går igang gemmer min
anden kat sig, hvis ikke lige han vil være med.

Min tortie pige er også en rigtig rejekælling hvad angår hendes
stemmepragt (Jeg tror at hun har lidt Siameser blod i årene) og hun
forstår virkelig at bruge den på alle tidspunkter af døgnet, specielt
når hun vil opnå noget eller ikke er helt tilfreds med et eller andet.

>Nå, håber der er andre med tortiepiger som kan fortælle mig at det er
>helt normalt :)

I mine ører lyder det som en helt normal tortie *g*

Sara

--
The terrible (cute) twos
Shadow & Flash

Fra : Trine Piltoft

Dato : 12-12-02 19:30

Kort og godt............JA!!!!!!!!!! *g*. Tilgengæld er de også yderst
smukke og dejlige

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 12-12-02 21:38

> Kort og godt............JA!!!!!!!!!! *g*. Tilgengæld er de også yderst
> smukke og dejlige

Og meget kloge*SS*

Sanne