Dokumenthåndtering
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 12-12-02 08:58

Jeg ved ikke om dette er den rette NG.

I forbindelse med HP-scannere blev der tidligere leveret et unikt
dokumnethåndteringsgrogram (Paperport fra Visioneer). Dette gør HP
tilsyneladende nu kun med de største (og dyreste) modeller.

Er der andre programmer der kan anbefales til dokumnethåndtering ?

hilsen
Jørn Rasmussen

Fra : Niels Andersen

Dato : 12-12-02 11:39

Jørn Rasmussen wrote in <hnXJ9.64667$HU.4901508@news010.worldonline.dk>:
> Jeg ved ikke om dette er den rette NG.

Det er det ikke. Hardware-gruppen er til hardware-spørgsmål, ikke software.

Find gruppen til dit operativsystem, og spørg der, hvis du ikke får svar
her. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 12-12-02 18:29

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det ikke. Hardware-gruppen er til hardware-spørgsmål, ikke
software.

> Find gruppen til dit operativsystem, og spørg der, hvis du ikke får svar
> her. :)

Det er vel kun operativsystemet der er relevant her (men jeg kan da godt
prøve). Det er spørgsmål om der overhovedet er nogen NG for
softwarespørgsmål.

/JR