Klaverstreng med legetøj
Fra : Helle

Dato : 11-12-02 22:57

Hejsa.

Mikkels opdrætter havde sådan en lang klaverstreng med noget legetøj ude for
enden som Mikkel var helt vild med. Sådan en vil jeg gerne have fat i. Hun
fortalte at man kunne købe dem på udstillinger men jeg tænker lidt på om
ikke man kan få dem andre steder? evt. et sted på nettet? Det ligner faktisk
noget meget tykt ståltråd som så hopper rundt når de dasker til den. Hun
sagde den koster omkring 30 kr. Hvem sælger den slags?

Mvh Helle

Fra : Leyna

Dato : 11-12-02 23:03

On Wed, 11 Dec 2002 22:56:40 +0100, "Helle" <krammemusen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>noget meget tykt ståltråd som så hopper rundt når de dasker til den. Hun
>sagde den koster omkring 30 kr. Hvem sælger den slags?

Jeg har set sådan nogle i Farmland i Randers, men nu ved jeg jo ikke
hvor i landet du befinder dig. Jeg vil tro at større dyrehandler har
dem.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Helle

Dato : 11-12-02 23:07

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hejsa.

Jeg bor på Sydfyn.
Har Farmland en hjemmeside?

Mvh Helle

Fra : Leyna

Dato : 12-12-02 08:53

On Wed, 11 Dec 2002 23:06:51 +0100, "Helle" <krammemusen@hotmail.com>
wrote:

>Jeg bor på Sydfyn.
>Har Farmland en hjemmeside?

Jeg har desværre kun set sådan en "under opbygning"
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-12-02 23:16

On 11/12/2002 22:56, in article at8cas$2ti$1@sunsite.dk, "Helle"
> [...]

> noget meget tykt ståltråd som så hopper rundt når de dasker til den. Hun
> sagde den koster omkring 30 kr. Hvem sælger den slags?

Det hedder en CatDancer - et genialt enkelt og holdbart stykke legetøj som
kattene er ellevilde med! Jeg ved man kan købe dem på nettet fra USA -
www.catdancer.com
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Birgitte

Dato : 11-12-02 23:35

Hvem der bare havde opfundet dette stykke legetøj *S*
Det er simpelthen genialt, mine katte elsker det
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-12-02 23:41

Birgitte wrote:
> Hvem der bare havde opfundet dette stykke legetøj *S*
> Det er simpelthen genialt, mine katte elsker det

hmmm mine er ikke*GG*
jeg købte faktisk en for noget tid siden.... tænkte at det liiiige var noget
for rasmine....
MEN...... da jeg sidder og pakker danceren ud, smutter den for mig og slår
ud og rammer Rasmine lige midt på næsen..... hun var SNOT fornærmet kan jeg
lige love jer for*G* og har siden ikke ville værdige den et blik endsige
lege med den*G*
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 12-12-02 00:08

"Helle" skrev

> [...]
> noget meget tykt ståltråd som så hopper rundt når de dasker til den. Hun
> sagde den koster omkring 30 kr. Hvem sælger den slags?

Hej Helle

Hvis det er det legetøj jeg tænker på, kan de købes hos Lene Houe på

www.felismir.dk

Gå ind under "besøg butikken" og derefter under "legetøj", de er på den
første side. Jeg har selv købt ting hos Lene Houe og hun er virkelig sød
og fleksibel med hensyn til forsendelse og betaling m.m.

Velig hilsen Kristin.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-12-02 09:59

> Mikkels opdrætter havde sådan en lang klaverstreng med noget legetøj ude
for
> enden som Mikkel var helt vild med. Sådan en vil jeg gerne have fat i. Hun

En musikbutik? Der må det være muligt at købe en klaverstreng/guitarstreng
og selv sætte legetøj på - eller finde en brugt på en af nyhedsgrupperne?
Men pas på, handel er ikke velset i "snakkegrupperne" - heller ikke
forespørgsler om gratis ting

Mvh Maria

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 12-12-02 10:35

Har du tjekket div. dyrehandler?
Jeg fandt min Catdancer i en forretning i Odense (jeg er ikke fra egnen, men
mener den hed noget i retning af; "Alt til Hunden" eller sådan noget...)

MVH. Mette