Findes AT kabinetter mere
Fra : Miks

Dato : 09-12-02 22:00

Hej Alle,

Jeg har en lille FTP server, der står og snurre under bordet.
Da den jo ikke kræver særligt mange kræfter, køre den på et gammelt AT
motherboard.
Nu kunne jeg godt tænke mig lidt flere HD pladser, helst som eksterne
skuffer og kommer
her til at tænke på: Er det helt umuligt nu at købe AT kabinetter fra nye,
eller skal jeg ud og lede på en brugtbørs..??

Hilsen:
Miks
ICQ 5409013

Fra : **TwN**

Dato : 12-12-02 00:15

"Miks" <mmk@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> her til at tænke på: Er det helt umuligt nu at købe AT kabinetter fra nye,
> eller skal jeg ud og lede på en brugtbørs..??

Jeg tror sgu ik de findes fra ny af mere...! Jeg vil foreslå dig
brugtbørsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-12-02 12:10

> [...]

> her til at tænke på: Er det helt umuligt nu at købe AT kabinetter fra
> nye, eller skal jeg ud og lede på en brugtbørs..??

Tror ikke de findes som nye. Men du kunne eventuelt (hvis din maskine har
en ledig PCI-slot), sætte et firewire/USB2 kort i maskinen, og så købe en
af de eksterne Maxtordiske. En ekstern 250GB disk i et lille smart
kabinet med både firewire og USB2 koster lige under 3000. Det er næsten
samme pris som en tilsvarende disk. Det er så vidt jeg ved topmodellen,
så der findes også mindre udgaver - men ved dem skal du lige tjekke om de
har Firewire eller USB2 - de billige har kun én af dem.

Mvh
Flemming

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-12-02 16:12

> Er det helt umuligt nu at købe AT kabinetter fra nye,
> eller skal jeg ud og lede på en brugtbørs..??

Brugte AT tower kabinetter uden psu fåes til næsten ingenting så med
mindre du stiller specielle krav til dets udseende skulle det være nemt
at finde et lige i nærheden.

/A

Fra : **TwN**

Dato : 12-12-02 17:28

Anders Majland wrote
> Brugte AT tower kabinetter uden psu fåes til næsten ingenting så med
> mindre du stiller specielle krav til dets udseende skulle det være nemt
> at finde et lige i nærheden.

eller gå en tur ned på den lokale container-plads
Der kan du sikkert godt finde et gammelt AT tower der ligger og flyder, &
som ikke er alt for 'i-stykker-gået'...

**TwN**

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-12-02 23:03

> eller gå en tur ned på den lokale container-plads

De (3) containerpladser jeg regelmæssig kommer på tillader ikke
"klunsning"

/A

Fra : **TwN**

Dato : 13-12-02 17:07

> De (3) containerpladser jeg regelmæssig kommer på tillader ikke
> "klunsning"

hehe
så må du jo bare være lidt listig! og smugle et ud, UDEN nogen ser det!
ellers er der engang imellem nogen i news:dk.marked.privat.edb der forære AT
kabinetter væk...

**TwN**