Telia ADSL
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-12-02 20:26

Hej

Er der nogen der ved, evt Telia medarbejdere. Der kan sige noget om hvornår
der tilbydes ADSL oprettelse igen...

Jeg skal nemlig snart flytte... Og så ville det sku da være skide godt at
oprette et Telia abonnement.. Da man så for telefonforbindelsen gratis
oprettet, og gode priser på selve adsl abonnementet.. Men de kommer nok
desværre ikke foreløbigt tilbage?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-12-02 21:16

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> skrev :

>Er der nogen der ved, evt Telia medarbejdere. Der kan sige noget om hvornår
>der tilbydes ADSL oprettelse igen...

Det tror jeg ikke de gør, de vil vidst satse på Stofanet i stedet
for.

Det er jo bl.a. derfor, der er kommet flatrate på Stofanet nu.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 11-12-02 22:21

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Det tror jeg ikke de gør, de vil vidst satse på Stofanet i stedet
> for.
> Det er jo bl.a. derfor, der er kommet flatrate på Stofanet nu.

Jeg kunne godt tænke mig at se bevis for den påstand.

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"I feel like a Chinese labourer", said Tom coolly.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-12-02 22:56

Allan Joergensen <allan@nowhere.dk> skrev :

>Jeg kunne godt tænke mig at se bevis for den påstand.

Bevis for hvad?

At Telia ikke vil fortsætte med adsl?

Det ved jeg ikke noget om og har ikke noget bevis for at de ikke
vil.

Det var også derfor jeg skrev, »Jeg tror ...«
Bl.a. ud fra formodning om, at Telia har tabt nok penge i DK og
iflg. tidl. udtalelser ikke mente at kunne tjene penge på adsl.

Men ved du noget andet, så ville det være bedre at komme frem med
det.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 12-12-02 01:29

> Bevis for hvad?
> At Telia ikke vil fortsætte med adsl?

Du klippede det væsentlige væk, nemlig at du skrev at Stofa havde
lanceret flatrate fordi man ville satse på Stofa i stedet for ADSL.

Ja, jeg ved mange ting Telias ADSL, men din gengivelse kan jeg ikke
genkende.

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"The dramatic potential of a rectal thermometer..." -- Mike Nelson

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-12-02 11:20

Bjarke Hansen wrote:
> Er der nogen der ved, evt Telia medarbejdere. Der kan sige noget om hvornår
> der tilbydes ADSL oprettelse igen...

Udmeldingen om det er vist noget i stil med:
"Når det er lønsomt".

Hvornår det bliver er svært at sige.

mvh Hans

--