Den er helt død
Fra : Brain

Dato : 08-12-02 15:58

Jeg har et system der er gået helt død. Det startede da jeg satte den til
strøm (220V) i går efter at den havde været taget fra i 2-3 timer og med det
samme jeg tændte på stikkontaktan kom der liv i blæsere + HD + Cdrom-drev,
jeg slukkede for den for den startede ikke... jeg prøvede med en anden
strømforsyning, men det hjalp ikke. Så pillede jeg CMOS-batteriet ud for at
slette denne. Og derefter startede den ikke når jeg satte 220V til... men
den ville stadig ikke starte op (boote) der kommer intet på skærmen, og den
reagerer på samme måde med bare at tænde blæsere osv. hvis jeg piller alt ud
af kabinettet undtagen skærmkort og ram, som jeg også har prøvet med et
andet af...

Er der nogen der ved hvad der kan være galt??

Det er:
ASUS P3B-F (bundkort)
P3 700 Mhz
Riva TNT 2 M64 (skærmkort)
6 GB + 1 GB HD
Soundblaster 128 PCI
Pioneer Slot-in 32X cdrom-drev
128 mb SD-ram PC100
Rubytech netkort

Den kørte tidligere på dagen, den eneste ændring er at jeg har pillet mit
gamle externe 56K modem fra. ellers samme opsætning og placering.

Kan det være bundkort og/eller CPU???
ICQ#: 68717179