meget OT hjælp
Fra : marianne hellemose

Dato : 11-12-02 17:50

Kan en af jer fortælle mig hvordan man sletter et tidligere
sendt indlæg, da det nu er meget OT må det gerne være privat, hvis det har
nogen betydning kører jeg med O.E.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 11-12-02 18:03

Hej Marianne
Market et af dine egne indlæg og vælg "meddelese" og find dér kommandoen
"slet indlæg" Du kan jo ikke se det er slettet, for det ligger allerede på
din, og andres harddiske, der allerede har hentet inden du slettede. Men
senere tilkomne vil ikke få det at se.
Lidt underligt forklaret, håber du forstod
Hilsen Denise

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:at7qke$keb$1@sunsite.dk...

Fra : Mads P. R. Jorgensen

Dato : 11-12-02 18:07

marianne hellemose skrev i meddelelsen ...
>Kan en af jer fortælle mig hvordan man sletter et tidligere
>sendt indlæg, da det nu er meget OT må det gerne være privat, hvis det har
>nogen betydning kører jeg med O.E.

Find det indlæg du vil fjerne og marker det. Højreklik på det og vælg
'Annuller', så sendes der en besked til din udbyder om at beskeden skal
fjernes fra nyhedsserverne. Ikke alle nyhedsservere understøtter dette, men
de fleste gør.

mvh
Mads
--
If I don’t like a woman, if there’s no chemistry, if I’m not
attracted to her, then I don’t lead her on, I just get out