Så er posten kommet .-)
Fra : Camilla Baird

Dato : 11-12-02 17:53

Vi sidder her og beundrer Kattemagasinet Mon Lou-Lou er i familie med
min favorit Burmeser Ecco?
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-12-02 00:13

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev...
> Vi sidder her og beundrer Kattemagasinet Mon Lou-Lou er i familie med
> min favorit Burmeser Ecco?

Ja, det tror jeg godt du kan regne med - en Ecco-datter, vil jeg umiddelbart
formode (specielt fordi jeg ved, at Anne Marie navngav alle killinger efter
Ecco med dobbeltnavne (ekko...), og der passer Lou-Lou fint ind i "systemet"

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-12-02 17:08

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev...
> [...]
efter
> Ecco med dobbeltnavne (ekko...), og der passer Lou-Lou fint ind i

Også en lille rettelse - nej, Little Lou-Lou er faktisk IKKE i familie med
Ecco - og dog, måske hun er en en fordums "forløber", for hun er faktisk
født i 1991... havde lige overset "Little" i navnet, hvilket gør, at hun så
heller ikke passer ind i ekko-systemet

Mvh. Camilla

Fra : Mette Rahm

Dato : 12-12-02 00:12

> Vi sidder her og beundrer Kattemagasinet Mon Lou-Lou er i familie med
> min favorit Burmeser Ecco?
> --

Jaaaaa - jeg har også fået mit kattemagasin i dag :D

Og hehe.... vil lige advare jer andre - husk at sende certifikater ind
løbende *grin*

Har siddet og rodet med samtlige cert'er i dag - Robin er IC/EP og Sofie er
GIC - det er dælme mange certifikater at sende ind på én gang *fnis*

- Mette