Installation af Ericsson Mp3-afspiller HPM~
Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 11-12-02 17:06

Min bror har anskaffet sig en mp3-afspiller som nævnt i subj. Problemet er
at jeg ikke kan få den til at virke i WinXP! Jeg havde samme problem før
hvor jeg kørte Win2k.

Beskrivelse af problemet:

Når man sætter den i parallelporten, giver den strøm fra en ps2-port og
booter win op finder den godt nok nyt hardware, men den går under
betegnelsen "VID_04E6_80000010". I manualen står der så at man ikke skal
bruge win's guide til installation af driver med blot køre det fra den
medfølgende cd. Det gør jeg så, men når det er gjort siger den: "Device
installation failed. This could be due to an existing installation of the
same device. Uninstall, reboot and install again."

Det kan jeg blive ved med at gøre fra nu af og til ragnarok. Den samme fejl
kommer hver gang.

Nogen der har erfaringer med dette stykke hardware og har nogle
tips/løsninger?

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 11-12-02 17:33

Baah! Me == stupid!

Jeg havde slet ikke tænkt på at hente de seneste drivere fra
sonyericsson.com

Men det løste altså problemet!

Undskyld disse to unødvendige indlæg

Fra : Chr. Mygind

Dato : 11-12-02 17:33

Jens Gregersen [9670] skrev:

> Nogen der har erfaringer med dette stykke hardware og har nogle
> tips/løsninger?

Har du prøvet den nye version af driveren?
http://wap.sonyericssonmobile.com/software.asp?product=HPM-10
Det hjalp mig med at læse et kort større end 32 mb - dog ikke under XP.

/Chr

Fra : Chr. Mygind

Dato : 11-12-02 17:34

Chr. Mygind skrev: