Campingtur til Gardasøen
Fra : Kim

Dato : 11-12-02 16:42

Vi har planer om en tur til Gardasøen, for første gang hele familien 2
voksne og barn på 11 til sommer, med eget campingvogn. Er der nogle der kan
anbefalde en plads. Det skal være en plads med gode børneforhold
aktiviteter,Badeforhold,Swimmingpool m.v
Det er jo nok nu man skal planlægge turen, hvis man skal gøre sig
forhåbninger om nogle af de gode pladser.

Alle idér også mht. til selve køreturen derned, modtages.

kim.jensen@get2net.dk

Fra : Hans Kjær

Dato : 11-12-02 17:54

Vi boede for et par år siden på Camping Bella Italia i Peschiera (en
hyggelig by - men mange turister):
http://www.gardalake.it/bellaitalia/

Det er en stor campingplads, hvor der sker noget hele tiden - også for
børnene. Vi var der i slutningen af juni, og da var der stadig ledige
pladser, men alle pladser i skyggen var optaget, så det er nok en god
ide at reservere hjemmefra. Pladsen ligger skønt lige ned til
Gardasøen og de sanitære forhold er tilfredsstillende uden dog at være
flotte. Der er et stort swimmingpoolområde med fri adgang.
God tur til Gardasøen - der er skønt!

Hans Kjær

Fra : Torben Hartung

Dato : 11-12-02 20:07

Køb ADAC campingFührer bind 1 - sydeuropa - så kan du stille og roligt kikke
på et væld af campingpladser i alle lande syd for alperne. Koster ca. 170 kr
hos bl.a FDM - denne bog er et MUST - tysk grundighed - og der står næsten
alt incl. telefonnr. e-mail, hjemmesidelinks, betalingskort, svømmepøl,
strandkvalitet, toiletforhold og antal, strømstik og type, priser osv.
osv.. - god fornøjelse

mvh
Hartung

Fra : acm

Dato : 11-12-02 22:27

www.laquercia.it - siden kan læses på dansk.

En meget flot og stor med plads med alt for alle aldre, som ligger i Lazise.
Der tales dansk i receptionen.

Men den er også forholdsvis dyr i forhold til andre pladser ved søen.

Hilsen Jacob

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 12-12-02 00:15

http://www.laquercia.it/ Dette kan jeg kun tilslutte mig, vi har været der
de sidste 2 somre, med egen cv. vi er 2 voksne med en dreng på 17år. Vi har
begge gange været i selskab med andre venner på pladsen som også har børn
fra 2 til 15 år. Og de synes det er dejligt, og det må vi sige ja til, den
er nok lidt dyre én så mange andre pladser ved søen,men der er også alt vad
man behøver, og lidt til. Jeg kan kun sige, vi kommer nok igen i 2004. Med
venlig jule hilsen Hans J Mathiesen
Broager.
Sønderjylland

Fra : PHK

Dato : 12-12-02 12:49

"Hans J Mathiesen" <hjm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vad
> man behøver, og lidt til. Jeg kan kun sige, vi kommer nok igen i 2004.

Vi var dernede sidste år i en uge - tog hjem dagen før det uvejr der kostede
en del campingvogne m.m. livet fejede hen over Lasize. Ved I om det ramte La
quercia?

Vi fik i øvrigt brev fra dem i dag, hvor de bød sig til for den kommende
sommer. Meen vi tager til vores sædvanlige sted igennem 4 sæsoner,
www.campingrubicone.com. Plads ér bestilt :)

Vi kører længere sydpå fordi vi godt vil være lidt mere sikker på at få godt
vejr :)

--
_
|_|

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 12-12-02 13:21

Så vidt jeg ved er der ikke sket det store på pladsen, ikke det vi kunne se,
men har da heller ikke spurgt om dette. Men vi fik da en tur mere i år , men
også uden de store problemer for pladsen.
Mvh Hans J Mathiesen