Ram til HP bærbar. Råd søges
Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 11-12-02 09:19

Hej

Jeg har kigget på en HP Omnibook 6000 med P3 650 MHz cpu.

Der sidder allerede 64 MB ram i den, som jeg tror er ustabile.

Derfor ville jeg gerne have sat en 128 MB stang i.

Kan nogen foreslå et mærke, som i ved der passer deri ?

Jeg har set på HP's egne ramstænger, men de starter fra 1300 kr og opad (for
128 mb)
Men det er ikke meget ved at købe sådan en dyr stang hvis problemet med
ustabiliteten ikke bliver løst. Så vil jeg først gerne gå efter de lidt
billigere mærker, og se om det kan hjælpe.

Jeg prøvede med en Kingston 256 MB SO-Dimm ramstang, men den ville den ikke
godtage.

mvh elvis

Fra : Brian Hansen

Dato : 11-12-02 09:37

"elvis (at sunsite)" <elvis@beskedboks.dk> wrote in message
> [...]
> billigere mærker, og se om det kan hjælpe.
>
> Jeg prøvede med en Kingston 256 MB SO-Dimm ramstang, men den ville den

Jeg har lige købt et Apacer til en HP XE3 - køre fint.

Brian

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 11-12-02 18:32

Du kan købe testede ram inde på www.crucial.com, så er du sikker på de
passer. Man kan få dem leveret fra GB.

/Jean

Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 11-12-02 19:38

Ram der kan køre i en XE3 kan nødvendigvis ikke køre i en 6000 model.
Kingston, som kører i min XE3, kan ikke.

Derfor søger jeg en der har prøvet alm ram i en 6000'er.
mvh elvis