Opkast - hvad nu?
Fra : Tommy Eriksen

Dato : 10-12-02 21:37

Hey,

Først, håber ikke, jeg er alt for overpylret, men man vil vel bare
mislingen det bedste :)
Historien er som følger:
Svigermor havde, i bedste mening, købt lidt muslinger som godbidder
til vores hankat på et halvt - han spiste et par stykker og lod resten
stå. Så langt, så godt.
Nu render han imidlertid rundt og kaster op - og vil ikke røres ved.
Inden for det sidste kvarter har han vel kastet op 4 gange, og virker
stadig ikke som om det er overstået.
Spørgsmålet er:
Er der noget, vi kan gøre for at få det overstået lidt hurtigere,
eller skal vi bare vente?

På forhånd tak,
--
Med venlig hilsen,
Tommy Eriksen

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 21:51

On 10/12/2002 21:37, in article 83kcvu4vrv1j3njcnpp1lqeti893n90fil@4ax.com,
"Tommy Eriksen" <tommy@modulweb.dk> wrote:

> [...]
> stadig ikke som om det er overstået.
> Spørgsmålet er:
> Er der noget, vi kan gøre for at få det overstået lidt hurtigere,

Er det muslingerne han kaster op? Eller er det galde? Hvis I er meget
bekymrede, kunne I jo ringe til vagtdyrlægen... Men ellers ville jeg nok se
tiden an - holder han op med at kaste op af sig selv, ville det jo være
bedst Og så lige - lad være med at give ham muslinger en anden gang
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 10-12-02 22:10

On Tue, 10 Dec 2002 21:50:53 +0100, Camilla Baird <mail@korat.dk>
wrote:

> [...]

Det var jeg så... ;)

[sniip]

>Er det muslingerne han kaster op? Eller er det galde?

Det var vist lidt af hvert.

> [...]
>tiden an - holder han op med at kaste op af sig selv, ville det jo være

Jep. Han er allerede holdt op igen - selvfølgelig fem minutter efter
jeg skrev indlægget. Det var det dér med "overpylret", jeg startede
med at skrive ;)

>Og så lige - lad være med at give ham muslinger en anden gang

Hehe, yep. Hun har også undskyld til både mislingen og os (min kæreste
og jeg) flere gange ;)

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 10-12-02 22:10

wrote:

> [...]

Det var jeg så... ;)

[sniip]

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 22:18

On 10/12/2002 22:10, in article qulcvucfqr04pe0iriducp5l1r6gins2k2@4ax.com,
> [...]

> med at skrive ;)

> Hehe, yep. Hun har også undskyld til både mislingen og os (min kæreste

Hellere være pylret end ikke at bryde sig Det er da godt at han er holdt
op me at brække sig - det er møgubehageligt at overvære...

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 10-12-02 22:26

On Tue, 10 Dec 2002 22:17:44 +0100, Camilla Baird <mail@korat.dk>
wrote:

>Hellere være pylret end ikke at bryde sig Det er da godt at han er holdt
>op me at brække sig - det er møgubehageligt at overvære...

Nej, deeeet. Heldigvis er han nu generelt sund og rask, så det har
ikke været så tit, det er sket.
-Men nu kører han for fulde gardiner igen ... Lige pt tonser han rundt
over køkkengulvet med en papirkugle, som får helt utroligt mange bank
:)

/Tommy

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 22:55

> Jep. Han er allerede holdt op igen - selvfølgelig fem minutter efter
> jeg skrev indlægget. Det var det dér med "overpylret", jeg startede
> med at skrive ;)

Jeg mener som Camilla, hellere lidt overpylret engang i mellem end
ligeglad
Godt han er holdt op med at kaste op.

Ikke at min pengeoung til den slags extravagancer, men kan de da ikke
tåle muslinger, siden du skriver sådan, Camilla?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-12-02 00:12

> Ikke at min pengeoung til den slags extravagancer, men kan de da ikke
> tåle muslinger, siden du skriver sådan, Camilla?

Det ved jeg ikke noget om generelt, men de lader da ikke til at være særligt
sunde for denne lille kat

Fra : Kate

Dato : 11-12-02 21:53

Camilla Baird <mail@korat.dk> wrote in

> Det ved jeg ikke noget om generelt, men de lader da ikke til at
> være særligt sunde for denne lille kat

Næh, det var nare lige måden enten du fik skrevet det på eller jeg læst
det på (måske en kombination) der gav mig indtryk af at misser ikke kan
tåle den slags. Nå, jeg er nu ikke særligt vild med muslinger selv, så
derfor får mine misser dem heller ikke