Bedst understøttet mobo i WinXP pro
Fra : Ukendt

Dato : 10-12-02 22:40

Det er til en
Athlon Thoroughbred XP 2400+
Og skulle understøtte 1.5gb ram
uden timing eller andre problemer.(3 X 512kb moduler.)

Jeg er mest interreseret i en nem og sikker windows installation.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Kuruderu

Dato : 11-12-02 16:20

Et Soyo SY-KT400 DRAGON Ultra (Platinum Edition), platinum er dog kun til
blær. Men dete board her jeg ikke haft nogen problemer med overhovedet. Det
eneste der kan være nemmere er hvis du vælger at bruge et board med SIS
chipset så slipper du for Via 4in1 driver instalation. men det er dog en
minimal forskel og via er hurtigere.

Kuruderu

--
Don´t confuse luck with skill.

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 11-12-02 20:52

"Kuruderu" <kuruderu@dak.kollegie6400.dkBLABLA> skrev:

> [...]
> eneste der kan være nemmere er hvis du vælger at bruge et board med SIS
> chipset så slipper du for Via 4in1 driver instalation. men det er dog en

XP finder da selv ud af det med VIA driverne, det er kun
hvis absolut vil have de aller nyeste drivere, man bliver nød
til at hive VIA 4in1 4.35 ned.

Bedst understøttede bundkort i WinXP Pro... ? Jeg har nu ins.
Win XP Pro på en held del forskellige maskiner med forskellige
Intel og VIA chipssæts. Alle disse systemer kører helt upåklageligt.

--
Best Regards: Rasmus.
My homepage: www.spectrus.dk - lidt af hvert.

Fra : Kuruderu

Dato : 12-12-02 01:08

Den har ikke nogle gode AGP drivere fra starten af... faktisk er de så
dårlige at en frisk winXP på det nedenstående system gav 900 3dmark point
altså før VIA Hyperion 4in1 4.45 blev smidt ind

Processor(s)
Model : AMD Athlon(tm) processor
Speed : 1.10GHz
Model Number : 1100 (estimated)
Performance Rating : PR1463 (estimated)
Type : Standard
L2 On-board Cache : 256kB ECC synchronous write-back

System Mainboard
Bus(es) : ISA AGP PCI IMB USB SMBus/i2c
MP Support : 1 CPU(s)
System BIOS : Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG
System Mainboard : KT400-8235
System Chipset : VIA Technologies Inc VT8377 Apollo KT400 CPU to PCI Bridge
Front Side Bus Speed : 2x 100MHz (200MHz data rate)
Installed Memory : 1024MB DDR-SDRAM
Memory Bus Speed : 2x 133MHz (266MHz data rate)

Video System
Monitor/Panel : SAMTRON 96P/97P(T)
Adapter : RADEON 9700
Adapter : RADEON 9700 - Secondary

Physical Storage Devices
Removable Drive : Floppy disk drive
Disk Drive : Maxtor 6Y080L0 (76.3GB)
Disk Drive : QUANTUM FIREBALLP AS60.0 (55.9GB)
Disk Drive : SOYO USB Storage-CFC USB Device
Disk Drive : SOYO USB Storage-SMC USB Device
CD-ROM/DVD : HITACHI DVD-ROM GD-2500 (CD 24X Rd) (DVD 3X Rd)
CD-ROM/DVD : PLEXTOR CD-R PX-W1210A (CD 32X Rd, 12X Wr)
CD-ROM/DVD : Generic STEALTH DVD SCSI CdRom Device (CD 32X Rd) (DVD 4X Rd)

Logical Storage Devices
1.44MB 3.5" (A:) : N/A
Hard Disk (C:) : 19.5GB (1.4GB, 7% Free) (NTFS)
Hard Disk (D:) : 56.8GB (27.8GB, 49% Free) (NTFS)
Hard Disk (E:) : 55.9GB (470MB, 1% Free) (NTFS)
Removable Disk (F:) : N/A
Removable Disk (G:) : N/A
CD-ROM/DVD (H:) : 6.4GB (0MB, 0% Free) (UDF)
CD-ROM/DVD (I:) : 535MB (0MB, 0% Free) (CDFS)
CD-ROM/DVD (J:) : N/A

Peripherals
Human Interface : Logitech WingMan Extreme Digital
Human Interface : Logitech WingMan Digital Devices(Auto-Detect)
Human Interface : Logitech Cordless USB Mouse

MultiMedia Device(s)
Device : TerraTV WDM Video Capture
Device : TerraTV WDM Audio Capture
Device : Creative SB Live! series
Device : Creative Game Port

Operating System(s)
Windows System : Microsoft Windows XP Professional Ver 5.01.2600 Service
Pack 1

Network Adapter(s)
Adapter : VIA PCI 10/100Mb Fast Ethernet Adapter
Adapter : Accton EN1207D Series PCI Fast Ethernet Adapter

leveret af Sisoft Sandra 2003.

Efter 4in1 får jeg 8-9000 point i 3dmark2001 SE

Kuruderu