webcam... hvilket?
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 10-12-02 20:20

Hej NG!

Jeg har nu et creative webcam 5... og jeg er mildest talt pisse træt af
det lort! (ok det kna også være mig der spasser rundt med det:)

Men jeg vil gerne have et webcam der og virker selvom rummet er lidt
mørkt i det.... findes sådan et? altså ikke at rummet kan være helt
mørkt men bare at en enkelt lampe i loftet er nok! det jeg har nu skal
have spot´s og hvad ved jeg for at man bare nogen lunde kan se hvad der
foregår.....

Prisen må max være omkring en tusse men mindre kan da også gøre det! Det
behøver ikke at kunne andet en at bruges som et webcam altså det behøver
ikke at være et eller andet smart cam der også kan tages med og bruges
som et digicam!

På forhånd tak!

Nikolai R. jensen

forresten... jeg aner ikke om det her er det rigtige forum... så bare
sig til hvis der er et bedre!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-12-02 20:41

"Nikolai R. Jensen" <nikolai@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> mørkt men bare at en enkelt lampe i loftet er nok! det jeg har nu skal
> have spot´s og hvad ved jeg for at man bare nogen lunde kan se hvad der

Philips ToUcam Pro

Har lagt 2 billedere i DK.binaer

Det ene, afbilledet af mig 1 meter væk fra skærmen.. Hvor lokalet er
mørklagt, kun lys fra skærmen.. Det andet billede af send og radiator er 6
meter væk fra skærm...

Fra : Lars Dahl

Dato : 10-12-02 20:53

Har kun samme anbefaling...

Fra : .

Dato : 22-12-02 13:00

Hej

Kunne du ikke lige være så venlig, at reposte de billeder.
Kunne kun hente tilbage til 11 dec. i binaer gruppen :(

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> wrote in