hardware fra tyskland?
Fra : Lars Dahl

Dato : 10-12-02 18:09

Hej Ng!

Nogen der kender links til (evt. danske) butikker i tyskland der sælger
hardware Online pr postordre?
Jeg søger et sted der handler med Ipod...

Mvh Lars Dahl

Fra : René Jensen

Dato : 10-12-02 21:11

Lars Dahl wrote:
> Jeg søger et sted der handler med Ipod...

Sjovt du lige nævner det, for jeg har lige set at ComputerCity har IPOD
til 3.195,- - mener det var 20GB udgaven på tilbud i øjeblikket, men man
kan ikke finde IPOD'en på deres hjemmeside
(<http://www.computercity.dk/>), men den står listet i deres tilbudsavis.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Lars Dahl

Dato : 10-12-02 22:19

Uh, det lyder godt... Kan af- eller bekræfte det? Eller kan nogen anden?

Fra : Lars Dahl

Dato : 10-12-02 23:21

har selv lige fået det afkræftet... Det var den gamle 5 Gb version...