beskrivelse af DOM/BOM?
Fra : Anders Hansen

Dato : 10-12-02 19:05

Er der nogen der kan sende mig et link til en pdf eller lignende der
udførligt beskriver DOM/BOM for internet explorer?

- Anders

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-12-02 01:11

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dom/domoverview.asp

Fra : Anders Hansen

Dato : 11-12-02 07:09

Ja, den fandt jeg også, men jeg ville meget gerne have den som PDF eller
andet, da min arbejdsmaskine ikke må være tilsluttet nettet! Det kan være
jeg bliver nød til at printe den ud i stedet :(
Men tak for indsatsen.

-Anders

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 11-12-02 10:35

On Wed, 11 Dec 2002 07:09:24 +0100, "Anders Hansen"
<isl45662@image.dk> wrote:

> [...]
>andet, da min arbejdsmaskine ikke må være tilsluttet nettet! Det kan være
>jeg bliver nød til at printe den ud i stedet :(

Så vidt jeg kan huske kan du downloade hele MSDN hierakiet af
dokumentation til harddisken. (Jeg har selvfølgelig ikke URL, men prøv
at brug et par minutter på at kigge rundt).

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-12-02 18:00

Bare brug IE til at gemme den lokalt til offline browsing.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-12-02 18:00