TDC proaccess uden router
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 10-12-02 17:18

Jeg har TDC proaccess med router, jeg kan forstå at routeren sætter en del
begrænsninger for hvilke porte der kan bruges. Er det muligt at køre uden
router ved at forbinde stikket til en switch og derefter ud til de 2 pc'ere
der skal på?
Såfremt det er muligt ville det være rart med en vejledning i hvordan det
skal sættes op.
På forhånd tak med hjælpen.
Mvh.
Christian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-12-02 17:41

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:at544e$pn0$1@sunsite.dk...
> [...]
uden
> router ved at forbinde stikket til en switch og derefter ud til de 2

Nej. Du skal have et eller andet til at route, men dette kan være din
egen PC eller router.
Hvis du pt har en 5781 router så skal du blot forbinde din PC til
modemet og sætte IP og DNS op på den. (numrene står på papiret fra TDC)

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats