en vejledning i hvordan man kan importere ~
Fra : Tommy Andersen

Dato : 10-12-02 20:21

jeg leder efter et link eller en vejledning i hvordan man kan importere
Outlook,Notes,Express emailgrupper over i en access database i asp eller VB

Hvis der nogle der har et forslag eller et link vil det være en stor hjælp
for mig.

Fra : Alex B. P.

Dato : 10-12-02 21:13

Hej !

Jeg har for nylig brugt en *.dll (COM-component) som også har
ASP-integration.

Der koster ca. $40,- men er pengene værd.

Prøv at se på: www.chilkat.com

Alex B. P.
SystemUdvikler

Fra : Alex B. P.