Ny ridehjelm
Fra : Anet

Dato : 10-12-02 08:58

Så har jeg fået købt mig en ny ridehjelm i går. Den gamle jeg havde led jo
et ordentlig hak i siden da jeg faldt af her for en månedstid siden. Så nu
kan jeg da være "hellig" lidt herinde for jeg HAR købt ny hjelm *SS*

--
Hilsen
Annette

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-12-02 09:24

In article <3df59f61$0$35858$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Anet wrote:
> Så har jeg fået købt mig en ny ridehjelm i går. Den gamle jeg havde led jo
> et ordentlig hak i siden da jeg faldt af her for en månedstid siden. Så nu
> kan jeg da være "hellig" lidt herinde for jeg HAR købt ny hjelm *SS*

:) godt at høre. Hvilken hjælm har du så købt ?

JonB

Fra : Anet

Dato : 10-12-02 13:26

Tja, jeg var jo nok lidt inspireret af tråden herinde og da jeg var
alligevel i Hubertushuset så prøvede jeg simpelthen alle de modeller som de
havde *GG*. Jeg valgte en trepunktshjelm som sad helt perfekt på mit hoved.
Jeg har tit problemer med at finde en der sidder ordentligt. Den sad også
godt til i nakken og hageremmen og nakkeremmen sad rigtig godt og føltes
slet ikke generende.
I Hubertushuset havde de ellers også en hjelm som jeg i første omgang
rynkede lidt på næsen af men da den så kom på hovedet havde den en meget
meget lækker detalje. Trepunkts selen var lavet af noget blød og lækkert
stofagtigt som virkede som at have en hue på istedet for en rem. Selv
hageremmen var af stof som var meget blødt og behageligt mod huden. Men
desværre sad den ikke så godt på selve hovedet af mig.

--
Hilsen
Annette