garvning af skind
Fra : Aske

Dato : 09-12-02 23:19

jeg mangler en skindskraber, som den man bruger når man skraber en skoldet
gris, eller skraber fedt af minkskind.
en af modellerne ligner et kræmmerhus med en krog.
hilsen Aske

Fra : Jon Inge Bragstad

Dato : 10-12-02 11:30

On Mon, 9 Dec 2002 23:19:13 +0100, "Aske" <arne.jensen@newmail.dk>
wrote:

>jeg mangler en skindskraber, som den man bruger når man skraber en skoldet
>gris, eller skraber fedt af minkskind.
>en af modellerne ligner et kræmmerhus med en krog.
>hilsen Aske

Prøv en av de forretningene som selger utstyr til landbruket - her på
berget har vi i allefall en to-tre slike postordrefirma som er _meget_
velassorterte...

(bl.a www.bole.no)

Fra : Mic. Nielsen

Dato : 11-12-02 07:25

BP Specialbutikken forhandler disse skrabere.......
Se evt i telefonbogen efter den nærmeste butik

Fra : gal

Dato : 13-12-02 19:23

"Aske" skrev d. 09-12-02 23:19 dette indlæg :
> [...]
skoldet
> gris, eller skraber fedt af minkskind.
> en af modellerne ligner et kræmmerhus med en krog.

du lyder lidt uerfaren!!! hvad er det du vil skrabe

http://www.kandu.dk/

Fra : Aske

Dato : 14-12-02 17:39

det kan godt være jeg lyder lidt uerfaren, men så må jeg jo håbe, jeg har
lidt af alderdommens visdom, jeg garvede mine første skind og udstoppede
mine første fugle i 1956.
med venlig hilsen
Aske *<

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-12-02 10:57

prøv hos dlg hvis du skal have den med krogen

Fra : Aske

Dato : 14-12-02 16:50

tak for svarene jeg fandt et skrabehorn hos SB specialbutikken i Silkeborg
hilsen Aske