Jeg har også fået ny kat :)
Fra : signe sørensen

Dato : 09-12-02 20:45

Hejsa...

Jeg har skam også fået en lille ny. Eller dvs. hun er 8 mdr. og er en
helt almindelig huskat eller helt almindelig er hun ikke, hun er tortie
:)))) og hun bærer navnet Matilde :)

Så nu er her 3 huskatte herhjemme, det er jo dejligt..
Laban har fra starten (lørdag aften) være rigtig sød ved hende, men
Cirkeline er meget fornærmet på os. Men hun er langsomt ved at tø op, så
det er jo herligt.

Der er dog en ting som vi undrer os over: Matilde prutter når hun er
afslappet, og det er faktisk hver gang hun spinder....Er der nogen som
ved hvorfor og andre som har oplevet det....det er ikke så behageligt ;/
men alligevel lidt sjovt :)

Hilsen Signe, Laban, Isdronningen og Matilde :)

Med venlig hilsen
signe sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-12-02 20:45

signe sørensen wrote:
> Hejsa...
>
> Jeg har skam også fået en lille ny.

IIHHH altså*G* alle får sku da nye katte for tiden.... mig os ha mig os ha
mig os ha.......men mig må ikke for kæresten ( ;)

tillykke med jeres dejlige missere alle sammen :) jeg havde bare lige brug
for at mugge over min egen killingeløse tilværelse*GGG*
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 22:03

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in

> for at mugge over min egen killingeløse tilværelse*GGG*

Der er tider på døgnet hvor du kunne få penge for at overtage Mowgli :-
) men ikke lige nu for han er superkælen til aften og vil tilmed ha'
nusset mavse.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-12-02 23:46

Kate wrote:
> [...]
>
> Der er tider på døgnet hvor du kunne få penge for at overtage Mowgli
> :- ) men ikke lige nu for han er superkælen til aften og vil tilmed

*GGGGGGGGGGG* det er lææææænge siden jeg har haft mivere... 3 år faktisk*G*
jeg savner det, men jeg savner ikke de oversavlede pude-knapper og andre
killingeunoder ;)

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 09-12-02 21:08

Hej Signe!
Der er skam intet almindeligt ved en tortie *smil*. Min egen lille teori er
at de er ekstra frække og friske, og har et enormt talent for at komme i
sjove situationer! Vi venter på billeder!
Hilsen Dorthe ( - og de fire tortie-damer)

"signe sørensen" skriver:

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-12-02 21:22

> "signe sørensen" skriver:

Hej Signe

Du skal da også have et stort tillykke med Matilde, når hun er tortie, kan
hun da kun være dejlig!!

mvh Eva

Fra : Helle

Dato : 09-12-02 22:13

"signe sørensen" <kandispigenKATTE@BAKKEsajbar.dk> wrote in message
> [...]
> men alligevel lidt sjovt :)
>

> Hilsen Signe, Laban, Isdronningen og Matilde :)

Hej Signe.

Ja Matilde er bare dejlig! Meget smuk kat! Jeg ved ikke hvorfor hun prutter
men det gør Mikkel faktisk også og føj da hvor det stinker! ydrk! Kunne godt
tænke mig at vide hvorfor de gør det? hjælp ønskes fra nogle kloge hoveder
*gggg*

Mvh Helle

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-12-02 22:27

> [...]
> tænke mig at vide hvorfor de gør det? hjælp ønskes fra nogle kloge hoveder

Når mennesker prutter er det jo gerne fordi de har noget med maven... (tror
jeg nok) Når katte prutter er det måske fordi de spiser forkert I forhold
til deres behov? Hvad er Mikkel prutter ved jeg ikke - hvad spiste han hos
opdrætteren? Hvad spiser han nu? Hvad siger opdrætteren om dette - pruttede
han også hjemme hos hende?
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-12-02 22:27

On 09/12/2002 20:45, in article 3df4f2cfe07a6@dk-fritid-dyr-kat.dk, "signe
> [...]

> men alligevel lidt sjovt :)
>

> Hilsen Signe, Laban, Isdronningen og Matilde :)

Tillykke med den ny!
Hvad er hun vant til at spise? hvad spiser hun nu? Pruttede hun også før?

Fra : Lindes

Dato : 10-12-02 00:02

Hej Signe

Tillykke herfra med din nye tortiemis, så kommer der rigtig gang i den
hjemme hos dig
Tortier 'er' nogle dejlige, frække og charmerende ballademagere, det kan
jeg i hvert fald skrive under på *ss*

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Birgitte

Dato : 10-12-02 00:41

"signe sørensen" <kandispigenKATTE@BAKKEsajbar.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
> Jeg har skam også fået en lille ny. Eller dvs. hun er 8 mdr. og er en
> helt almindelig huskat eller helt almindelig er hun ikke, hun er tortie
> :)))) og hun bærer navnet Matilde :)

Hej Signe
Tillykke med din nye Tortie Matilde
Håber I får masser af glæde af hende
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-12-02 05:15

On Mon, 9 Dec 2002 20:45:19 +0100, signe sørensen
> [...]

>afslappet, og det er faktisk hver gang hun spinder....Er der nogen som
>ved hvorfor og andre som har oplevet det....det er ikke så behageligt ;/

Hehe, det siger jo så lidt om hvor menneskelige katte i virkeligheden
er ? )))

Mine drenge kan godt finde på at liste en lille siver ud. Men det sker
heldigvis meget sjældent. Man hører dem aldrig...

.... men man lugter dem !

Jacob

Fra : Trine A.

Dato : 10-12-02 08:44

Hej Signe

Iiiihh hvor er det altså hyggeligt med alle os nybagte "forældre"

Stort tillykke med hende

Knus
Trine

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 22:06

Tillykke med den nye tilføjelse, dejligt at de andre har taget godt i
mod hende.
Lige de første par dage efter at Mowgli var flyttet ind her pruttede
han også, nogle rigtige hørmere. Han fik det samme at spise som han
havde fået hos Mette, så det kan ikke ha' været maden, men han havde
også noget tynd mave lige i starten, så jeg gættede på at det hang
sammen. Nu prutter han aldrig mere, hvad jeg kan lugte i hvert fald.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-12-02 23:18

Hej Signe!

> Jeg har skam også fået en lille ny. Eller dvs. hun er 8 mdr. og er en
> helt almindelig huskat eller helt almindelig er hun ikke, hun er tortie
> :)))) og hun bærer navnet Matilde :)

Hun er søøøød. Jeg elsker tortier

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/