MS Windows
briani 27239
Fejl ved installation af Windows 95
Fra : EDBanden

Dato : 10-12-02 01:59

Hej

Jeg booter med en diskette og det går fint. Efterfølgende vil jeg installere
Windows 95 maskinen. Den kører scandisk og fortæller mig at den vil kopiere
filerne til installationen. Den når ikke engang at starte med kopieringen
hvor den så kommer med følgende fejlbesked:

Standard mode: Fault in MS-DOS extender.
EC=0000 CS=0053 IP-232F AX=0000 BX=02FF CX=0000 DX=FFF0 SI=35EC DI=FFE8
BP=0000 DS=004B ES=02AC SS=004B SP=00E2

Herefter går den videre til E:\> som er mit CD-ROM drev.

Hvad er der galt ??

Håber nogen vil hjælpe mig ? Jeg har prøvet 3 forskellige bootdisketter 3
forskellige windows cd'er. Lige før jeg formaterede harddisken lå der en
windows 98 på den som fungerede uden problemer.

Mvh
Marie

Fra : Madsen

Dato : 10-12-02 02:09