jpg.
Fra : Søren

Dato : 09-12-02 19:06

Hej NG.

Jeg har i mit tegningshoved indsat et logo som er et jpg. foto.
Mit problem er at jeg ikke kan scalere det eller flytte det sammen med
resten af tegningen osv.
Hvad er det nu lige man gør ?

Mvh. Søren

Og god jul..

Fra : dorit

Dato : 12-12-02 09:27

Jeg tror det er fordi Imageframe står til "OFF". Prøv at gå ind i
Modify/Object/Image/Frame og sæt det til "ON", så burde det kunne lade
sig gøre. Når du har skaleret skal du sætte Imageframe til "OFF" igen,
så der ikke er en ramme om billedet.

Mvh. Dorit

http://www.kandu.dk/

Fra : CADmageren ApS

Dato : 12-12-02 10:08

Hej Søren.

Hvordan har du indsat billedet?

Du skal bruge IMAGE kommandoen.

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Fra : Leo Jensen

Dato : 13-12-02 16:32

Hej Allesammen

Gør det dog til en vane lige at nævne i emnet, hvilket CAD-program I snakker
om.

MVH Leo

Fra : CADmageren ApS

Dato : 18-12-02 16:22

Hej Leo.

Tja det har du selvfølgelig ret i. Der står ingen steder at det er AutoCAD -
skal prøve at huske det i fremtiden )

Fra : Leo Jensen

Dato : 18-12-02 16:47

> Hej Leo.
>
> Tja det har du selvfølgelig ret i. Der står ingen steder at det er
AutoCAD -
> skal prøve at huske det i fremtiden )

Det var godt
Men man kan nu trods alt nogenlunde regne med at de fleste spørgsmål er til
AutoCAD. Er det mon bare fordi de stadig har mange brugere ? ...

Leo

Fra : CADmageren ApS

Dato : 19-12-02 07:44

Stadigvæk min ven.... og det bliver der ved med at være...

Jeg har godt nok hørt at der findes nogle enkelte brugere rundt omkring i
ulandende der bruger et shareware program der hedder Solidworks.
)))))))

God Jul

Mvh
Michael Christoffersen