Camping i Provence
Fra : HKL

Dato : 09-12-02 18:47

Hej alle derude er der nogen som kan hjælpe med en god campingplads i
Provence
den må gerne lægge tæt ved vandet men er ikke nogen betingelse bare den er
hyggelig
og i selv kan anbefale den

(hvis i har noge adresser på deres hjemmesider ville det være fint)

MVH
Anne-Grethe og Hans Kurt
hans.kurt@vip.cybercity.dk
hans.kurt.larsen@get2net.dk

Fra : sjak

Dato : 09-12-02 21:13

Hej
Jeg kan godt anbefale en lille by der hedder Cavalaire, den ligge ca 20 km
vest for St.Maxime / St. Tropez. Der er en 5-6 campingpladser i byen, men vi
har nu kun været på Camping De La Baie - prøv at se på
http://www.camping-baie.com/. Jeg vil gerne hjælpe med billeder mv. hvis du
er interesseret
Byen ligger lige - man kan måske godt sige lidt væk fra det værste- Der er
dog en del danskere i området, men det er på et passende niveau (syntes vi).
Vi har været der en 8 - 10 gange i juli måned og man har hver gang kunnet
finde en plads til os, selvom vi ikke havde bestilt.
Pladsen ligger 2 - 300 meter fra lystbåde havnen og strandpromenaden, der
masser af muligheder for at køre op i baglandet og se sig om, St. Tropez
ligger til den ene side og Hyres mv. til den anden side, så der er en masser
at tage sig til. Vi har tit brugt at køre til en af de mange laguner, når vi
skulle til strand, der ligger i retning mod Hyres
De bedste ferie tanker
Søren Jakobsen

Fra : sjak

Dato : 09-12-02 21:13

Hej

Fra : Per Skjødt

Dato : 10-12-02 19:17

Kan også anbefale Cavalaire, har selv været på en campingplads i byen ved
navn : Camping Les Canissons, det er ved at være nogle år siden, men jeg
husker det også som det blev fortalt i det foregående indlæg : væk fra det
værste men alligevel få km fra på det kendte.

Mvh. Per Skjødt