Flydende melasse og olie
Fra : Anet

Dato : 09-12-02 18:18

jeg giver mine heste flydende melasse og olie og til det har jeg købt to
stk. pumper i Hubertushuset og så får de bare et par pumpeslag af hver ved
fodring. På den måde får hestene altid det samme i dosis og det sviner ikke
og er nemt.

--
Hilsen
Annette

Fra : Tine Gade

Dato : 10-12-02 09:49

Fra : Anet

Dato : 10-12-02 18:56

Jeg køber olie og melasse i 10 liters dunke og pumpen har en størrelse så
pumpen fuldstændig passer i længden af dunken. Det grisser slet ikke og jeg
pumper det bare ud over den færdige blanding af foder. Nemt, hurtigt og den
samme mængde hver gang. Det er jo vigtigt at finde en pumpe der passer i
størrelsen til dunken så sugerøret kan nå helt ned i bunden af dunken.
Pumperne koster fra mellem 15 og 40 kroner men de kan jo bruges år efter år.
prøv evt. at ringe til Hubertushuset og høre dem ad om de sender til dig.

--
Hilsen
Annette

Fra : Anet

Dato : 10-01-03 06:30

Jeg giver dem havre, byg, knækkede majs, hvidløgspulver, flydende vitaminer,
olie og melasse. Jeg hælder bare et par pumpeslag ud over fodret til sidst
inden jeg serverer det i krybben til dem.

--
Hilsen
Annette