Ny kat
Fra : Helle

Dato : 09-12-02 17:55

Hej Folkens.

Jeg vil bare fortælle, at jeg har fået en kat mere i dag. Det er en Maine
Coon, rød blotched tabby. Hankilling, 12 uger og til kæl. Han er rigtig sød.
Det har været planlagt de sidste 2 ugers tid men jeg har med vilje ikke
fortalt noget før jeg var sikker på at have han hjemme. Jeg kom hjem med ham
for 1½ time siden og indtil videre går det stille og roligt. Han er enormt
nysgerrig og leger med alt legetøjet og undersøger i mens Emil render efter
ham og hvæser og giver lussinger når han kommer for tæt på - i øvrigt hedder
den nye Mikkel.

Jeg ved endnu ikke så meget...men I vil selvfølgelig høre nærmere.

Mvh Helle, Emil og Mikkel

Fra : Birgitte

Dato : 09-12-02 18:02

Hej Helle
Et KÆMPE tillykke med Mikkel.
Jeg er sikker på, at I vil få masser af gode timer sammen.
Emil må være stolt af sin mor, der kæmpede en kamp for en legekammerat
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 09-12-02 18:06

Hej Helle,

tillykke med den lille ny - Emil og Mikkel skal nok finde ud af det sammen

/Pernille

Fra : Ida

Dato : 09-12-02 18:03

Hej Helle *s*
Stort tillykke med den bette Røde Mikkel
Hvor er han fra og hvornår må vi se billeder ?

Ida.. der fik 4 killinger i går..eller rettere : Min hunkat Fetti fik 4
killinger i går

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Mette Jensen

Dato : 09-12-02 21:44

Tilykke med ham! Et dejligt navn til en dejlig race

Er sikker på du bliver glad for ham. Også Emil med tiden....

Udstilling OG killinger? Du har travlt hva´

Jeg så med på sidelinien under bedømmelsen af Titan - dejlig kat!
Hvordan gik det ellers?

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Ida

Dato : 09-12-02 22:18

--
"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> www.miacis.dk
>
> Women and cats will do as they please-
> men and dogs should relax and get used to the idea.

Hey Mette.. du kan da ikke bare kigge på uden at sige hej *g*
Det gik desværre ikke heeelt efter planen.. han blev ex2, men hans bror
Callas var "næsten" på scenen igen.. han blev dog slået på målstregen af en
anden bette creme fyr *s*
Præmien fik jeg da jeg kom hjem.. nemlig 2 drenge, en creme og en blå og 2
bruntabby piger. De er sunde og raske og har en meget fin bred box og et
kraftigt hageparti.. det skal nok blive rigtig godt
Kæresten ringede i et anfald af mindre panik, da jeg var på vej hjem :
"Fetti føder og den ene af killingerne er helt skæv og flad.. og min pizza
er lige kommet.. hvad gør jeg ??" Han klarede det dog flot og fik killingen
ind på maven, holdt Fetti i poten OG spiste pizza på samme tid *G*

Ida

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 22:10

"Ida" <corkycoon@hotmail.com> wrote in news:at31ca$mg3$1@sunsite.dk:

> [...]
> flad.. og min pizza er lige kommet.. hvad gør jeg ??" Han klarede
> det dog flot og fik killingen ind på maven, holdt Fetti i poten OG

Stakkels din kæreste og sidde der og _måske_ ikke kunne få sine varme
pizza
Godt det gik godt alligevel og tillykke med de 4 små missebørn.
Og uh, jeg har stadig din missedreng på nethinden, øj, hvor var han
lækker

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-12-02 18:08

Helle <krammemusen@hotmail.com> skrev i en news:at2hso$67q$1@sunsite.dk...
> [...]
hedder
> den nye Mikkel.
>
> Jeg ved endnu ikke så meget...men I vil selvfølgelig høre nærmere.

Hej Helle
Stort tillykke med Mikkel, han lyder bare superdejlig.
Glæder mig til der kommer fotos af ham.
Emil skal nok blive glad for sin "lillebror" efterhånden, der vil altid være
lidt hvæs, knur og øretæver i starten!

mvh Eva

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-12-02 18:18

On 09/12/2002 17:54, in article at2hso$67q$1@sunsite.dk, "Helle"
<krammemusen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> den nye Mikkel.
>
> Jeg ved endnu ikke så meget...men I vil selvfølgelig høre nærmere.

Tillykke med Mikkel! Emil og Mikkel - det lyder som et par fuld af
spillopper Det bliver spændende at se billeder af de to krudtugler
sammen - de bliver helt sikkert helt fine venner
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Ann \(dagensdyr.dk\)

Dato : 09-12-02 18:06

Kære Helle.

Tillykke med den lille nye Mikkel !
Jeg håber at Emil også snart bliver glad for ham,
så han ikke får alt for mange tæv

--
Venlig Hilsen

Ann

www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !
Få kåret dit kæledyr til Dagens Dyr .

Fra : AEK

Dato : 09-12-02 18:34

> Hej Folkens.
>
> Jeg vil bare fortælle, at jeg har fået en kat mere i dag. Det er en Maine
> Coon, rød blotched tabby

Stort tillykke her fra.
Hvor er det dejligt , at Emil har fået en legekammerat.
Hvornår skal vi se billeder af Mikkel ??

/ Anya.

Fra : Britt Johannesen

Dato : 09-12-02 19:46

Tillykke :)

Han lyder pragtfuld.

Hilsen
Britt

Fra : Bente Jepsen

Dato : 09-12-02 20:17

Tillykke Helle.

Hvor ser han sød ud. De skal nok blive gode venner.

Hilsen
Bente

Fra : Kate

Dato : 09-12-02 20:19

Jamen, tillykke Helle

Det var godt at Emil nu har fået en legekammerat. Bare rolig Emil skal
nok overgive sig når han ser hvor sjov sådan en killing kan være. Lante
var knapt 3 år da Mowgli flyttede ind og det tog ikke langt tid før de
hang i gardinerne sammen, noget som Lante aldrig havde gjort før

Fra : Helle

Dato : 09-12-02 20:27

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> var knapt 3 år da Mowgli flyttede ind og det tog ikke langt tid før de
> hang i gardinerne sammen, noget som Lante aldrig havde gjort før

Ja det går fremad - der er ikke noget vildt slåskamp her - Emil hvæser og
knurrer lidt og render efter Mikkel og bokser ham i bagdelen. Men ikke noget
med klørerne ude eller noget. Mikkel er enormt nysgerrig og vil vældig gerne
snakke med Emil og han kigger temmelig forundret på Emil når Emil hvæser.
"Hvorfor er du så sur Emil?!", ligner det han tænker.

Hvæs og sprut herfra

Helle

Fra : Ida

Dato : 09-12-02 21:08

Helle.. jeg har kun én ting at sige : Kan du købe en kat hos Rita, så er der
bestemt ikke noget i vejen med din måde at holde kat på
Tillykke endnu engang.. han er en rigtig lækkerting *s*

Ida

Fra : Helle

Dato : 09-12-02 22:06

"Ida" <corkycoon@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bestemt ikke noget i vejen med din måde at holde kat på
> Tillykke endnu engang.. han er en rigtig lækkerting *s*

Hejsa.

Det er nemlig rigtigt. Det går super godt med misserne men Mikkel prutter
helt vildt!! ydrk!! føj da!!! *g*
Rita er en skrap, bestemt dame men helt vildt sød og hamrende dygtig - er
virkelig glad for at have købt kat hos hende. Hun stiller mange krav og
præcis dét kan jeg lide! Mht. udstilling, så ved jeg ikke rigtig om han skal
udstilles, har jo mistet lysten temmelig meget til det og så ved jeg ikke en
dyt om udstillinger, hvad de forskellige nomineringer står for osv., men det
kan jeg selvfølgelig lære

Mange glade hilsner fra Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-12-02 22:13

Helle wrote:
> [...]
> det og så ved jeg ikke en dyt om udstillinger, hvad de forskellige
> nomineringer står for osv., men det kan jeg selvfølgelig lære

vi var jo et smut på remisen her i weekenden, og der samlede jeg lige en
bunke foldere med forskellige info fra racekatten...... dem kunne jeg evt
scanne eller sende til dig hvis du er interesseret??
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-12-02 22:13

Fra : Tina

Dato : 09-12-02 21:27

Ja jeg kan kun tilslutte mig alle de andre, mange gange tilykke med jeres
nye fine missekat. Han ser rigtig skøn ud og navnet Mikkel passer godt til
ham. Han og Emil er et rigtige flot og nuser makkerpar!

Mvh Tina, Leo og Leif

Fra : Trine A.

Dato : 10-12-02 08:48

Hej Helle

Kæmpe tillykke herfra...han er vel nok en lækker sag....giv dem begge et
næsemøz fra mig *ss*

Knus
Trine

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 10-12-02 12:06

Hej Helle :)
Han ser godt nok sød ud :) Lige som en Maine Coon skal se ud (Nu ligner han
jo også Vidar en del ;)) Uha - det er ikke godt at se på killingebilleder,
man får jo helt lyst til at ændre lidt på ønskeseddelen.
Men det er egentlig sjovt. Da jeg selv skulle have Vidar måtte jeg helt til
Års for at finde en rød blotched tabby MCO, og nu kan man finde dem på
Sjælland. Typpisk :)
Held og lykke med ham :)

Vibeke

Fra : Battlefield´s

Dato : 10-12-02 14:00

Hej Helle
Tillykke med den lille ny. Han ser rigtig dejlig ud på billedet.
Hilsen Vibeke

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 10-12-02 14:09

> Hej Folkens.
>
> Jeg vil bare fortælle, at jeg har fået en kat mere i dag.

Mmmm, mums, han er da lækker, Helle

De skal nok få rigtig meget glæde af hinanden, dine to drenge!

MVH Mette

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-02 17:27

Hej Helle

Her fik du godt fuppet mig. Her har jeg siddet og fulgt med i trådene om
hvordan du ikke kunne få lov til at købe en birma nogle steder
og så har du det meste af tiden haft en aftale om køb af en mco også. Nu
forstår jeg da bedre hvorfor birma-opdrætterne ikke ville sælge til dig.

En forvirret hilsen

Anthon

Fra : Niels Peter

Dato : 10-12-02 18:33

"Anthon Borg" <ingen mail endnu> skrev i en meddelelse news:3df615ee$0$88176$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> [...]
> og så har du det meste af tiden haft en aftale om køb af en mco også. Nu
> forstår jeg da bedre hvorfor birma-opdrætterne ikke ville sælge til dig.

For fanden, begynder I nu forfra? *Dybt suk*

Niels Peter

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-12-02 20:21

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> For fanden, begynder I nu forfra? *Dybt suk*

Men denne gang kan du ikke "skyde" på quinderne *lol*

Hilsen Helle

Fra : Niels Peter

Dato : 10-12-02 21:20

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse news:at5eq3$i54$1@sunsite.dk...
> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Men denne gang kan du ikke "skyde" på quinderne *lol*
>
> Hilsen Helle

Eller også er vi ved at blive "smittet", fordi vi er så få, at vi ikke kan stå imod den massive påvirkning

Niels Peter

Fra : Freedom

Dato : 11-12-02 11:42

Eller også er vi ved at blive "smittet", fordi vi er så få, at vi ikke kan
stå imod den massive påvirkning

Niels Peter

Eller også er det ikke et spørgsmål om køn!!!! Men blot en del af at være
menneske;)) Hvorfor er der så mange der sige "jo længere tid de lærer
mennesket at kende, des mere holder de af dyr"

Iben