USB 2.0 brænder på USB 1.0 port
Fra : Michael_Soerensen

Dato : 09-12-02 17:54

Virker det? Eller gi'r det problemer?
mvh MIC

---

Fra : Peter Pan

Dato : 09-12-02 18:10

"Michael_Soerensen" <Nospam@no.spam.dk> wrote in message
news:at2htu$6j9$1@sunsite.dk...
> Virker det? Eller gi'r det problemer?

Det vil sandsynligvis virke...

Men grundet den langsome hastighed på USB1, vil du nok ikke kunne brænde i
mere end 4-6x hastighed.

Mvh
Anders

Fra : C|T

Dato : 09-12-02 23:37

i forlængelse af dette spgm. - hvad så med en USB 2.0 ekstern harddisk, vil
den kunne tilsluttes en usb1 tilslutning bare med meget langsom
overførsel???

claus

Fra : Peter Pan

Dato : 10-12-02 23:12

"C|T" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> wrote in message
> i forlængelse af dette spgm. - hvad så med en USB 2.0 ekstern harddisk,
vil
> den kunne tilsluttes en usb1 tilslutning bare med meget langsom
> overførsel???

Ja. Min Maxtor 120 GB USB2 harddisk virker ihvertifal fint både på denne med
USB2 og alle de maskiner som jeg har haft den rundt til, som oftest kører
USB1

Men forskellen er til at mærke....30 MB/s vs 1 MB/s !

Mvh
Anders

Fra : **TwN**

Dato : 09-12-02 18:02

> Virker det? Eller gi'r det problemer?
> mvh MIC

Jeg har en HP DVD-brænder til USB 2.0 på en USB 1.0 uden problemer...
USB 2.0 kører bare noget hurtigere end USB 1.0...

**TwN**