Part søges til 8 års DV-vallak opstaldet i~
Fra : Lotte de Richelieu

Dato : 05-03-01 11:16

Jeg søger en part til at ride min DV-vallak 5 dage om ugen. (Eller to parter
til at ride 2 + 3 dage om ugen) Han er opstaldet på Tvillingegården i Greve
(Kildebrønde).

Han går L-dressur og spring, military og jagter. Han er sød og rar og kan
rides af alle.

2 dage om ugen: 400 kr.
3 dage om ugen: 600 kr.
5 dage om ugen: 1000 kr.

Du/I skal helst være over 18 år. Derudover skal du/i være villig til at muge
lidt hvis der trænger. Og du/i vil få mulighed for at starte stævner.

Skriv en mail eller ring til mig, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen
Lotte
Tlf: 28 18 37 53
Email: richelieu@post.tele.dk