Cykelanhænger - hvad er bedst?
Fra : Lise Ebbensgaard

Dato : 05-03-01 11:21

Jeg overvejer meget at anskaffe en cykelanhænger til mine børn. MEN jeg har
ikke lige råd til en Winther "Dolphin"....medmindre den er brugt. Er der
nogle der har gode/dårlige erfaringer med andre mærker?

Fra : Lotte L.

Dato : 06-03-01 07:53

Jamen hvorfor så ikke købe en brugt? Vi købte en brugt og sparede knap
2000.- kr. - og vi vil under ingen omstændigheder bytte. Den er virkelig
suveræn.
Den ekstra affjedring i anhængeren gør, at cykelturen også bliver behagelig
for børnene - og så er der utrolig god plads til indkøb og andet i vognen.
Vi har også været rigtig glade for det ekstra hjul, så den meget nemt kan
laves om til en "klapvogn"/"løbevogn", så kan man altid stille cyklerne og
gå en tur i zoologisk have eller hvad det nu måtte være.
Jeg kender desværre ikke meget til andre vogne, men held og lykke med
valget.
Vh. Lotte

Fra : Henrik Juul

Dato : 06-03-01 09:48

Check evt.: www.abckids.dk

Her købte vi vores cykelanhænger, som vi har været yderst tilfredse
med!

Mvh

Henrik Juul
E-mail: henrik.juul@get2net.dk