Billeder af vores to...
Fra : Steffler

Dato : 09-12-02 15:59

Hejsa..

Syns bare lige jeg ville poste et par gamle billeder
da vores var "lidt" mindre... Og tæl lige antallet af
trædepuder på billede 4

De ligger i dk.binaer under "Til dk.fritid.dyr.kat"

Dharma er den grå/blå, og Molly giver vel sig selv..

/S

Well, a bloke needs a hobby, I always say. And hey, in this big
old world there's always plenty of dung out there to be collected:
after all, I hear the Ducati factory is working longer shifts now.

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-12-02 16:08

On 09/12/2002 15:58, in article Cc2J9.3696$AN5.3269@news.get2net.dk,
"Steffler" <steffen.hansen@MYFINGERdba.dk> wrote:

> [...]
> trædepuder på billede 4
>
> De ligger i dk.binaer under "Til dk.fritid.dyr.kat"
>
> Dharma er den grå/blå, og Molly giver vel sig selv..

Hvor er de bare skønne Især Dharma *smelter* Jeg har altså et svagt
punkt for blå katte *virkelig?*
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : sanne

Dato : 09-12-02 16:27

Jeg vil også se .. men vi er altså en del som ikke har adgang til
dk.binaer, kan du ikke lægge dem et bedre sted? fx.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

mange hilsner
Susanne

Fra : Steffler

Dato : 09-12-02 16:52

"sanne" <s_hoghREMOVE@post1.tele.dk> wrote in message
> Jeg vil også se .. men vi er altså en del som ikke har adgang til
> dk.binaer, kan du ikke lægge dem et bedre sted? fx.
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

Hejsa Susanne..
Jamen du skal da ikke snydes...

http://whateversville.dk/catz/catz.htm
Det skal ikke være pænt, det skal være FÆRDIGT !

/S