Adfærdsændring
Fra : Ukendt

Dato : 09-12-02 15:30

Hej gruppe

Jeg har en maine coon dreng på snart 8 mdr. Fra første dag han har været hos
os har han været en lømmel.....stjålet alt muligt....især min kones
undertøj....hvilket jeg jo ikke kan bebrejde ham Han har tygget i alt,
væltet sager og forstyrret nattesøvnen 1000 gange.
Der skete så den for en uges tid siden at han fik en forgiftning.....han
havde spist noget af en plasticpose og kunne ikke kaste det op igen.
Jeg var ved dyrlægen og han fik en sprøjte som bragte orden i sagerne. Det
underlige er....at han efter denne episode har ændret adfærd.
Han har ikke længere næsen i alt...stjæler ikke...vælter ikke noget....vist
kan han da lege....men slet ikke så vildt som før. Det er som om der er
faldet ro over ham......men kan der virkelig ske sådan en adfærdsændring
over en uge eller skal jeg forvente at *lømlen* vender tilbage?

Johannes