Har I fået kattemargasinet ?
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 09-12-02 14:22

Hej

Sidder og tænker på om det ikke er omkring denne tid at kattemagasinet
kommer ?

Eller husker jeg forkert *S*

Er der nogen der har fået deres ?

Med venlig hilsen
Gitte Sacala Eriksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-12-02 15:11

On 09/12/2002 14:22, in article 3df4991184760@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Gitte
Sacala Eriksen" <dk.sacalaKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:

> Hej
>
> Sidder og tænker på om det ikke er omkring denne tid at kattemagasinet
> [...]

Nej Og jo, jeg havde egt også forventet et julenummer...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 09-12-02 16:40

De havde det i Racekattens stand på udstillingen i går - men jeg har altså
heller ikke fået det endnu

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 09-12-02 23:02

Jeg har heller ikke fået mit blad endnu, men oktobernummeret kom også ret
sent, så mon ikke den er på vej.

Hilsen
Bente

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 10-12-02 12:18

Så har jeg fået Kattemagasinet .

VH Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 12:28

On 10/12/2002 12:17, in article
3df5cca6$0$47048$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk, "Lisbeth Christensen"
<mactabby@hotmail.com> wrote:

> Så har jeg fået Kattemagasinet .
>
> VH Lisbeth

Hmmm - hvilke kattemafia forbindelser har du? Sådan at få bladet inden os
andre... Og tillade sig at prale med det! Hrmpf! )))))))))

Fra : Katrine Nederby

Dato : 10-12-02 12:35

> [...]
> >

> Hmmm - hvilke kattemafia forbindelser har du? Sådan at få bladet inden os
> andre... Og tillade sig at prale med det! Hrmpf! )))))))))

De samme som mig *he* For jeg har skam også fået det idag og spørg lige om
jeg ikke har glædet mig (Burmeseren præsenteres)

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 12:38

> De samme som mig *he* For jeg har skam også fået det idag og spørg lige om
> jeg ikke har glædet mig (Burmeseren præsenteres)

Endnu mere Hrmpf! Vores post kommer som regel først langt op ad
eftermiddagen...
Disse racepræsentationer er faktisk gode Men spørg lige, hvornår det
bliver min (læs Koratens) tur?? Jeg er endnu ikke blevet spurgt... *lettere
fornærmet over at KMs redaktion kan tillade sig at overse en af de ældste
katteracer* Vi ved godt vi ikke er talrige, men hvad vikke har I kvantitet
har vi kvalitet! ))))

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-12-02 14:03

Hejsa Camilla

Jeg er ret sikker på at hvis du skriver om de dejlige race så vil Bladet
tage imod med kyshånd, måske kommer de senere ellers de ka havde glemt denne
lille men flotte race, så er det jo dejligt at du kan hjælpe med at huske på
det

Hilsen Sanne

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-12-02 14:03

Hejsa Camilla

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-12-02 17:22

> Disse racepræsentationer er faktisk gode Men spørg lige, hvornår det
> bliver min (læs Koratens) tur?? Jeg er endnu ikke blevet spurgt...

Der har for nylig været russer præsentation, har der ikke? Uden at vide det,
kunne jeg godt forestille mig, at man ikke ville lægge to blå korthårede
katte lige efter hinanden.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-12-02 20:23

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> Der har for nylig været russer præsentation, har der ikke? Uden at vide
det,
> kunne jeg godt forestille mig, at man ikke ville lægge to blå korthårede
> katte lige efter hinanden.

Pyha Grit ! da jeg læste det første af dit indlæg, troede jeg
lige, at du ville fortsætte sætningen noget i stil med "at de
lignede jo hinanden" Hold da op, hvor blev jeg bange -
for så var der altså faldet brænde ned fra Camilla )

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 21:17

On 10/12/2002 20:22, in article at5eth$j5v$1@sunsite.dk, "Helle Andersen"
<katte@mail.dk> wrote:

> [...]
> lignede jo hinanden" Hold da op, hvor blev jeg bange -
> for så var der altså faldet brænde ned fra Camilla )

Helle? Har du været turen igennem? Det var jo sådan Niels Peter og jeg
mødtes - lighederne og alligevel afgrundsdybe forskelle mellem vores racer

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-12-02 22:36

> Helle? Har du været turen igennem?

Næ, men jeg kunne forestille mig min egen afgrundsdybe
irritation, hvis nogen kunne få den tanke, at sammenligne
mine ganske *unikke* katte med noget som helst andet

Det var jo sådan Niels Peter og jeg
> mødtes - lighederne og alligevel afgrundsdybe forskelle mellem vores racer

Og her tænker du på jeres katteracer eller på dig & NP ? *gg*

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-12-02 22:36

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 22:41

> Det var jo sådan Niels Peter og jeg
>>

> Og her tænker du på jeres katteracer eller på dig & NP ? *gg*

Hvad tror du selv? Det var nu katteracerne, jeg tænkte på...

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-12-02 21:19

> [...]
> lignede jo hinanden" Hold da op, hvor blev jeg bange -
> for så var der altså faldet brænde ned fra Camilla )

Hi hi, det var også det jeg *tænkte*, men man skal jo overveje alting en
ekstra gang, inden man *skriver*

.... så _NU_ falder der brænde ned ;-D

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 21:26

On 10/12/2002 21:19, in article at5i83$m5g$1@sunsite.dk, "Grit Wessel"
<ng@dk-ginkgo.dk> wrote:

> Hi hi, det var også det jeg *tænkte*, men man skal jo overveje alting en
> ekstra gang, inden man *skriver*
>
> ... så _NU_ falder der brænde ned ;-D
>
> MVH Grit

Nej - ikka fra mig iaf Man må tænke, (næsten) hvad man vil - det kan
ingen "kontrollere"

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 10-12-02 15:41

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De samme som mig *he* For jeg har skam også fået det idag og spørg lige om
> jeg ikke har glædet mig (Burmeseren præsenteres)

Yep, det har jeg også glædet mig til. Og tænk: der var et billede i af Gabys
far (og morfar), Bambinos Rakastava. Og så viser det sig endda, at hans
kælenavn var Loui(s) - så alle mine katte har altså en Louis-far

Mvh. Else.

--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Mette Rahm

Dato : 10-12-02 22:25

> Hmmm - hvilke kattemafia forbindelser har du? Sådan at få bladet inden os
> andre... Og tillade sig at prale med det! Hrmpf! )))))))))
> --

SIger jeg også HRMPF - jeg har heller ikke fået det... *grrrr*

GOD JUL

Mette

Fra : Helle

Dato : 10-12-02 12:35

> [...]
>

> Hej
>
> Sidder og tænker på om det ikke er omkring denne tid at kattemagasinet

Hejsa.

Jeg har netop også lige modtaget Kattemagasinet

Helle

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-12-02 13:59

Hejsa Gitte

det kom kattemagasinet lige med posten, så nu har jeg det også*SS*

Knus Fra Sanne

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-12-02 22:02

Æv nej - endnu ikke. Men mon ikke det kommer med posten i morgen?

Og Camilla............jeg synes da du selv skulle tage kontakt til
kattamagasinets redaktion og spørge om "de mon har glemt" koraten. Jeg ville
sørme da gerne læse en racepræsentation af "søskenderacen"
Det kan jo være at Koraten kunne dele nummer med en af de andre mindre racer
som de vist gjorde med rex og sphinx (eller husker jeg forkert?).

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-12-02 22:05

On 10/12/2002 22:01, in article
3df656af$0$2527$ba624c82@nntp04.dk.telia.net, "Trine Piltoft"
<piltofts@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> Det kan jo være at Koraten kunne dele nummer med en af de andre mindre racer
> som de vist gjorde med rex og sphinx (eller husker jeg forkert?).

Den idé er da ikke så dum Man kunne måske slå sig sammen med Sokoke
eller Ocicat?

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-12-02 22:19

> Den idé er da ikke så dum Man kunne måske slå sig sammen med Sokoke
> eller Ocicat?

Der kan ihvertfald ikke ske noget ved at spørge Jeg er sikker på at
redaktionen vil synes det er en god idé

Trine

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-12-02 22:19

Fra : Denise

Dato : 10-12-02 22:29

Hej Gitte
Nej jeg har ikke fået det. Skulle jeg det. Jeg synes ikke jeg plejer at få
det, fnis .. :
Hilsen Denise

Fra : Birgitte

Dato : 10-12-02 22:42

"Gitte Sacala Eriksen" <dk.sacalaKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Sidder og tænker på om det ikke er omkring denne tid at kattemagasinet
> [...]

Hej Gitte
Her i det kolde Jylland - Låsby har jeg idag fået det nye kattemagasin
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Birgitte

Dato : 10-12-02 22:42