Oracle på Novell
Fra : Lasse Kamp

Dato : 09-12-02 13:19

Hej,

Er der nogle der har nogle eksempler på hvordan der kan forbindes igennem
PHP fra en Linux Red Hat 8 til en Oracle 7.3 der kører på en Novell Netware
4 server?

Jeg kan forbinde mig fint til en MySQL database der ligger på samme server,
men vores Oracle er på en anden server, der kører Novell.

mvh
Lasse

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 09-12-02 13:42

Lasse Kamp wrote:
> [...]
>
> Jeg kan forbinde mig fint til en MySQL database der ligger på samme server,
> men vores Oracle er på en anden server, der kører Novell.

Prøv at kigge her: http://dk.php.net/manual/en/ref.oci8.php

Et tip: Kig på kommentarene nederst på siden.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Karsten H.

Dato : 09-12-02 23:37

Tonni Aagesen <use.my@signature.please> wrote in

> Prøv at kigge her: http://dk.php.net/manual/en/ref.oci8.php
>
> Et tip: Kig på kommentarene nederst på siden.

Eller http://dk.php.net/manual/en/function.ora-logon.php der viser hvordan
du forbinder vha et TSNname.

--
Karsten H.
Som har skrevet sin mail-adresse baglæns for at narre fjenden i Aalborg.