Problemer med LastUpdated
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-12-02 14:43

Jeg vil have at man kan se hvornår min database(Access) sidst er
ændret. Jeg har fundet dette, men har problemer med at forstå
det.
Hvor mange steder skal der ændres noget, før det virker til min
side.

<%
Dim fso1
Set fso1 = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
arr_filename = split(Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME"),"/")
intbound = ubound(arr_filename)
filename = lcase(arr_filename(intbound))
Set f1 = fso1.GetFile(server.MapPath(filename))
file_date = lcase(formatdatetime(f1.DateLastModified,vblongdate))
%>

The file with name <b><% = filename %></b> was last modified on
<b><% = file_date %></b>
source</a>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Bach-Andersen

Dato : 12-12-02 23:47

Nednestående er det mest minimalistiske kode jeg kender der kan klare
opgaven:

Dim FSO, file
Set FSO = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set file = FSO.GetFile("filsti + filnavn")
Response.Write formatdatetime(file.DateLastModified,vbshortdate)

Dette burde være nok. Du skal blot indsætte filsti + filnavn til din
database.
mvh
-Erik