Ny printer, men hvilken
Fra : Thomas

Dato : 09-12-02 15:11

Hej folkens

Så er det blevet tid til en ny printer, men jeg har overhovedet ikke fulgt
med på det område. Jeg har haft 2 billige blækslugende inkjets, og havde
ellers tænkt mig en laser som den næste. Men nu er jeg faldet over Hewlett
Packards PSC 750, som er kombineret scanner og blækprinter. Den fås flere
steder til 1399,-kr

1. Er det et godt køb, eller er der problemer med denne?

Jeg kan se at patroner koster 1,5 bondegård..... men at www.refillshoppen.dk
har nogle billige refill kits

2. Kan denne metode anbefales til HP og evt. denne printer specifikt? (skal
siges at jeg mistænker refillblæk, fra en anden leverandør, at have ødelagt
de 2 andre!!!!)

Håber at nogle derude kan hjælpe

Mvh

Thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-12-02 15:32

"Thomas" <thomas@nejladvaeremeddet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(skal
> siges at jeg mistænker refillblæk, fra en anden leverandør, at have

På HP's printere skifter man printerhoved, hver gang man skifter blækpatron,
så hvis du skulle komme ud for problemer med refill-blæk (hvad jeg ikke
tror), kan du købe en ny blækpatron og maskinen er så god som original igen.

Med venlig hilsen

Erik Ginnerskov
egin@oncable.dk
http://hjem.get2net.dk/egin
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : L.K

Dato : 09-12-02 20:17

Jeg har kun haft gode erfaringer med refill blæk, og jeg har en hp psc 750,
og er meget tilfreds med den.

www.refillshoppen.dk