Horoskop
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 09-12-02 09:27

Hej!!

Jeg fødte en søn d. 23/11-2002 og vil nu gerne høre om der er nogen der
ligger inde med en avis fra den dag hvor hans horoskop er i.
Så ville jeg blive meget glad hvis i gad og sende en mail til mig, med hans
horoskop.
På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Heidi Bojsen
Heidi.Bojsen@tdcadsl.dk

Fra : Web . Woman

Dato : 09-12-02 14:19

"Heidi Bojsen" <Heidi.Bojsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ligger inde med en avis fra den dag hvor hans horoskop er i.
> Så ville jeg blive meget glad hvis i gad og sende en mail til mig, med

Hvis du ønsker drengens horoskop, så vil jeg anbefale dig at få en til at
lave det. Hvad du finder i ugeblade/aviser er ikke et horoskop, men
selskabsleg, der ikke kan bruges til andet.

Du får et langt sjovere og mere inspirerende resultat ud af et rigtigt
horoskop. *S*

Finder du ikke en, der kan gøre det for dig, så sig til. Så må jeg se, om
jeg kan få tid til at finde mit astrologiprogram, installere det og lave et
horoskop til dig. Men det bliver helt sikkert ikke den kommende uge jeg når
det.

Mvh. Lisbeth

Fra : Per R

Dato : 17-12-02 00:20

> [...]
> ligger inde med en avis fra den dag hvor hans horoskop er i.
> Så ville jeg blive meget glad hvis i gad og sende en mail til mig, med

http://www.world-of-wisdom.com/download.htm (tryk ikke download men på det
sprog du vil have det)
som er ret godt og meget nemt at bruge og selvfølig på Dansk eneste
minus er at i sharevare versionen kan du kun læse det færdige resultat på
skærmen + er hvis du køber det kan du udskrive et 40-50 siders personligt
Horoskob ud som er ret godt og nemt at forstå uden at skulle have læst
astrologi i flere år

Hilsen Per R