beregne alder og ønske bruger tillykke
Fra : Jørgen Staun

Dato : 09-12-02 09:15

Har tidligere i Access brugt en funktion, der kunne beregne en persons alder
og ønske tillykke. Jeg søger nu en tilsvarende funktion til ASP, hvis dette
kan lade sig gøre. Er der nogen der sidder med en fiks ide/ løsning til
dette?

Kan det endvidere lade sig gøre at læse windows-logon-navnet på en bruger
fra Registringsdatabasen via ASP?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-12-02 10:18

Som svar på skriblerier forfattet af Jørgen Staun

> [...]
> persons alder og ønske tillykke. Jeg søger nu en tilsvarende funktion
> til ASP, hvis dette kan lade sig gøre. Er der nogen der sidder med en

Du kan da snildt porte den eksisterende function til ASP?

> Kan det endvidere lade sig gøre at læse windows-logon-navnet på en
> bruger fra Registringsdatabasen via ASP?

Windows logon bliver ikke gemt i registry - eller dvs ikke på serveren
Kik forbi http://www.mvps.org/access/ for at se hvordan du fanger
brugernavnet

Du skal muligvis lave en lille ActiveX ting for at få de til at spille

mvh/Peter Lykkegaard