Muligt OT ?
Fra : olle

Dato : 09-12-02 09:28

Jeg ved ikke lige hvad det hedder det jeg søger.

<<Internet adgang igennem stikkontakten. >>

Hvad kaldes dette?

Er der en sted man kan læse om dette?

Hvor lang tid, inden det kommer ud til forbrugere (ca.)?

Olle

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 09-12-02 09:51

In article <Xns92DF60768E74Aollehejcom@62.243.74.162>, olle wrote:

><<Internet adgang igennem stikkontakten. >>
>
> Hvad kaldes dette?

PLC (Power Line Communication)

> Er der en sted man kan læse om dette?

Google er som sædvanlig din ven.

> Hvor lang tid, inden det kommer ud til forbrugere (ca.)?

100.

Jeg vil mene dit indlæg hører til i dk.edb.netvaerk, muligvis
dk.edb.internet.udbydere, alt efter hvad dine følgende spørgsmål er.
Jeg har sat FUT til dk.edb.netvaerk, da det under alle omstændigheder
ikke har noget med DSL at gøre.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Iron Law of Distribution: