Bios chip
Fra : Klaus Petersen

Dato : 09-12-02 04:32

Hej ng.

Jeg skal have købt en ny bios chip til en gammel 200 mhz. pentium II
computer, da bios chippen er gået på den.

Nu har jeg ikke ret meget forstand på de forskellige chiptyper, hvilke der
passer sammen o.s.v.

Chippen har 2 x 16 ben og 128 KB.

På chippen står følgende tekst:

"MX B9620
28F1000PPC-12C4
M36151
TAIWAN"

Kan nogen gøre mig klogere på hvordan jeg får købt en chiptype, der passer
til?

Klaus.

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 09-12-02 07:23

Jeg kunne forestille mig det ville være meget svært at finde en sådan
chip...

Og finder du en, så koster den sikkert lige så meget som et brugt
motherboard...

Du kan få motherboards til P2 200mhz for slik..

MVH

Mads