Forespørgsel om netbutik med lydkabelting
Fra : Martin Liversage

Dato : 09-12-02 03:04

Jeg skal bruge nogle lydkabelting og vil gerne finde en butik på nettet som
forhandler disse. Eller hvis det ikke kan lade sig gøre så få et tip til en
butik i Købehavnsområdet.

Jeg mangler en kort (ca. 10 cm) min-jack han til mini-jack han ledning og en
mini-jack til jack omformer (altså mini-jack hun/jack han som stik eller
kort kabel).

Nogle forslag til hvor jeg kan købe dette?

(Jeg har tilladt mig at krydsposte til dk.edb.hardware fordi jeg skal bruge
disse ting til min computer hvor fx mini-jack er meget anvendt.)

--
Martin