To typer linkfarger på A.hover?
Fra : Quinn

Dato : 09-12-02 02:08

Jeg har et problem.
På min hjemmeside har jeg to forskjellige skriftfarger. Jeg har brukt CSS
til å få linkene til å være blå og bli lyseblå ved A.hover.
I tillegg skal jeg ha en type linker som er svarte og som blir grå ved
A.hover. Hvordan kan jeg få til dette?

mvh
Quinn

Fra : Arne

Dato : 09-12-02 12:10

"Quinn" <stian@mk.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> til å få linkene til å være blå og bli lyseblå ved A.hover.
> I tillegg skal jeg ha en type linker som er svarte og som blir grå ved

Lav en class mere i din CSS-fil:

..nyHover {
color xxx
}