Cd-Romdrev+Brænder ??
Fra : Sputnik

Dato : 09-12-02 01:31

Hej alle
I bundkortet er der 2 slots
1/ 2 Hd C:+D:
2/ Cd-Romdrev E:
Dette fungerer fint.
Nu vil jeg så montere en brænder, men hvordan skal den monteres
når jeg gerne vil beholde Cd-Romdrevet

Jeg har prøvet at sætte dem på samme kabel og kalde den ene for
master og den anden for slave og omvendt.
Enten kan den slet ikke finde noget E: drev, eller også
er den 10 gange længere tid om at starte op og så finder den
kun brænderen som også virker.
Jeg kører XP
Hilsen John

Fra : Frits

Dato : 10-12-02 00:56

> [...]
> Enten kan den slet ikke finde noget E: drev, eller også
> er den 10 gange længere tid om at starte op og så finder den
Hej John
Jeg har prøvet det samme på forskellige comp. Ved enkelte lykkedes det, men
de fleste brokker sig på samme måde, så nu bruger jeg kun at installere
brænderen, og bruge den som cd-drev også. Jeg kan ikke se at man mister
nogle fordele, kun hvis det er et dvd-drev.

Mvh Frits

Fra : Aksel

Dato : 10-12-02 23:06

"Sputnik" <kispus@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Enten kan den slet ikke finde noget E: drev, eller også
> er den 10 gange længere tid om at starte op og så finder den

Byt om på din slave HD og den ene CD, det virker normalt.

Hilsen Aksel