Stjener uden hjerner.
Fra : Gismo

Dato : 07-12-02 23:48

Hej folkens.

Et spørgsmål til en stille nyhedsgruppe.

De stjerner som campingpladserne reklamere med, er der nogle krav der skal
opfyldes for at få de stjerner, eller er det et antal de selv mener de kan
være bekendt at skilte med?

Hvad er kravene for. 1* 2* o.s.v.
Evt. et link.

Gismo.

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 09-12-02 07:24

"Gismo" skrev:
> [...]
der skal
> opfyldes for at få de stjerner, eller er det et antal de selv mener

Hej Gismo.

Her er linket: http://dk-camp.dk/dkcamp_my/stjerne.htm
Hilsen og god jul
Tommy

Fra : PHK

Dato : 09-12-02 08:40

"Tommy Thøgersen" <tommy.t@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> der skal
> de kan

Mig bekendt er kravene fra land til land forskellige. Eksempelvis er der i
Italien maksimalt 4 stjerner (igen - mig bekendt).

--
_
|_|

Fra : Gismo

Dato : 08-12-02 19:35

>PHK >
>"Tommy Thøgersen"

Tak for hjælpen.

God jul og godt nytår til jer og alle andre.

Gismo