Søges: Horsens 1902
Fra : Leif Nielsen

Dato : 08-12-02 23:21

Hej.
Jeg søger oplysninger om "Mads Peter Jensen" født i Horsens den 26.7 1902.
Hvis nogen skulle ligge inde med informationer ville jeg blive meget glad.

Venlig hilsen
Leif Nielsen

Fra : Leif Nielsen

Dato : 23-12-02 13:53

Kunne det være en mulighed at tage til landsarkivet i ??Viborg?? og søge
der.
Jeg er helt grøn på området og vil gerne kunne spore den del af min familie
længere tilbage - specielt fordi ingen jeg kender har haft kontakt med min
morfars forældre efter at de flyttede til Sjælland.

God jul
Leif Nielsen

Fra : Egon Sørensen

Dato : 23-12-02 14:45

Hej Leif!

Prøv byarkivet i Horsens.
Leif Nielsen <hotlcnNOSPAM@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e07070d$0$71717$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Leif Nielsen

Dato : 24-12-02 15:31

Hej Egon!

Tak for hjælpen - det vil jeg forsøge - når jeg på et tidspunkt kommer på de
kanter.

Fortsat god jul
Leif