Windows som fjernbetjening
Fra : Søren Friis

Dato : 08-12-02 22:24

Hej folkens!

Jeg har fået et _gammelt_ fjernsyn forærende, men der er ingen
fjernbetjening til, hvilket kræves for at indstille farver, lys m.m. Jeg
har imidlertid en IRDA tingest til min computer, og tænkte på om der er
nogen der kender et stykke software til windows som kan fungere som
fjernbetjening til et fjernsyn?

Jeg ved det findes til fx Palm, Epoc og WinCE, så mon ikke det også
findes til PC?

Mvh Søren Friis

Fra : Preben Andersen

Dato : 08-12-02 22:27

"Søren Friis" <soren@friis.mail.dk> wrote in message
> [...]
> har imidlertid en IRDA tingest til min computer, og tænkte på om der er
> nogen der kender et stykke software til windows som kan fungere som

Kan det dog betale sig? Du kan købe en standard fjernbetjening for under 100
kr.

mvh
Preben

Fra : Søren Friis

Dato : 08-12-02 22:39

> Kan det dog betale sig? Du kan købe en standard fjernbetjening for
under 100 kr.

Tjah... men det er et "her og nu" problem!

/SF

Fra : Calle.

Dato : 09-12-02 05:51

Søren Friis wrote:
> under 100 kr.
>
> Tjah... men det er et "her og nu" problem!

Inden du finder det rigtige prg. og den rigtige kodning, kunne du forlængst
have købt en fjernbetjening
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Christian Trier Clau~

Dato : 09-12-02 14:34

"Calle." <Calle@jyde.dk> wrote in message

> Inden du finder det rigtige prg. og den rigtige kodning, kunne du
> [...]

Det var ikke det han spurgte om!!!! Kan i ik bare svare hvis i ved det
eller også la vær!!

VH
Christian

Fra : Calle.

Dato : 09-12-02 15:08

Christian Trier Clausen wrote:

> Det var ikke det han spurgte om!!!! Kan i ik bare svare hvis i ved det
> eller også la vær!!
>
> VH
> Christian

Hvis du ikke havde blandet dig, havde der været en tråd mindre

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : **TwN**

Dato : 09-12-02 23:27

"Christian Trier Clausen" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message

> Det var ikke det han spurgte om!!!! Kan i ik bare svare hvis i ved det
> eller også la vær!!

Så så, nu må du ik' blive knotten

Fra : Christian Trier Clau~

Dato : 10-12-02 23:11

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> wrote in message
> "Christian Trier Clausen" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message

> Så så, nu må du ik' blive knotten

Hmm det er jeg heller ikke, men jeg syens at Søren skrev et fint spørgsmål
til gruppen, men Preben og Calle. sendte nogle indlæg som han ikke kunne
bruge til noget fornuftigt overhovedet. Hvis han har brug for at få noget at
vide om "windows som fjernbetjening" som er et spørgsmål som hører under
denne nyhedsgruppe, hvorfor skal Preben og Kalde så skrive to helt
unødvendige indlæg, som bare underminere hele hans spørgsmål? Som Calle.
siger om mig:

>Hvis du ikke havde blandet dig, havde der været en tråd mindre

Men hvis han ikke havde skrevet sit tåbelige svar havde jeg slet ikke
behøvet at skrive dette.Det er mit sidste indlæg i denne debat.

VH Christian

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-12-02 08:19

> [...]
> denne nyhedsgruppe, hvorfor skal Preben og Kalde så skrive to helt
> unødvendige indlæg, som bare underminere hele hans spørgsmål? Som Calle.

Nu er det jo faktisk ikke din opgave at vurdere andres indlæg. Hvis du ikke
selv har noget at bidrage med, kan du jo bare holde dig væk.

> Men hvis han ikke havde skrevet sit tåbelige svar havde jeg slet ikke
> behøvet at skrive dette.Det er mit sidste indlæg i denne debat.

Det siger vi så tak for.

/Preben

Fra : **TwN**

Dato : 11-12-02 17:10

> [...]
> denne nyhedsgruppe, hvorfor skal Preben og Kalde så skrive to helt
> unødvendige indlæg, som bare underminere hele hans spørgsmål? Som Calle.

Jeg synes da ellers ikke Prebens svar var så dårligt...! Det er da trods alt
rigtigt, at man kan få en ny for under 100 kr...
Det kunne jo være Søren ikke selv havde tænkt på det......

Fra : Christian Trier Clau~

Dato : 11-12-02 17:53

> [...]
alt
> rigtigt, at man kan få en ny for under 100 kr...
> Det kunne jo være Søren ikke selv havde tænkt på det......

Okay overreagerede lidt, og det var sku ikke ment på den måde.Men håber han
fandt ud af det tilsidst =O)

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 09-12-02 23:10

soren@friis.mail.dk writes:
>Jeg ved det findes til fx Palm, Epoc og WinCE, så mon ikke det også
>findes til PC?

Jeg har en gang eksperimenteret med det, men IrDA-porten var ret svag på
maskinen, så man skulle meget tæt på. Det er jo ikke lige problemet i dit
tilfælde, så prøv evt. at besøge
http://www.ee.washington.edu/circuit_archive/circuits/PCIR/Welcome.html

Mange hilsner,

Kasper Hyllested