hvilken Socket A blæser??
Fra : Cinnober

Dato : 08-12-02 19:47

Hej NG.

Jeg skal for en kammerats kæreste, finde en blæser til ham i julegave,så her
er flg. krav:

Skal være en Socket A og desuden kunne side på et Soltek SL75-KAV og minimum
køle en Duron 1200

Den skal være så støjsvag(VIGTIGT) som muligt til prisen.

Prisen skal være mellem 200-300 kr.

Hvilken en og hvor forhandles den????

På forhånd tak.....

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 08-12-02 20:05

"Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
minimum
> køle en Duron 1200
>
> Den skal være så støjsvag(VIGTIGT) som muligt til prisen.

ThermalTake laver en der hedder silent viking. Den kan jeg kun anbefale og
den er stor nok til den cpu.

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-12-02 21:05

In article <3df392df$0$35850$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
cinnober@santaclan.dk says...
> Den skal være så støjsvag(VIGTIGT) som muligt til prisen.

Eksperterne sidder i dk.edb.hardware.stoej

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : [4800]TaDaa

Dato : 09-12-02 00:09

> [...]
> SL75-KAV og min. køle en Duron 1200. Skal være støjsvag(VIGTIGT).
> Prisen skal være mellem 200-300 kr. Hvilken en og hvor forhandles den ?

Det lyder som en 'Silent Viking', det lugter som en 'Silent Viking', det
ligner en 'Silent Viking'... Det ER en 'Silent Viking' han har brug for !!!
(^8

Den kan findes på edbpriser.dk via denne url: http://shor.ter.dk/831221158.
Da den kun koster ca. kr. 150,- + porto skulle du måske bestille en shingle
og lidt kølepasta med til ham...

> På forhånd tak.....
np...

/Regards