Norske skovkatte
Fra : Camilla

Dato : 08-12-02 16:11

Hejsa,
Er der nogen der kender nogle steder i jylland hvor der er
norskskovkatteopdræt?
Og som evt. stadig har nogle "killinger"?
Venligst,
Camilla.

Fra : Inger Kaya

Dato : 08-12-02 16:28

Hej Camilla

Prøv at tjekke Norsk Skovkatterings killingeliste ?
http://www.norskskovkat.dk/dansk/kitlist.asp

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Freedom

Dato : 08-12-02 23:13

> / Inger Kaya
> DK-Pisik
> www.pisik.dk

Af simpel nysgerrighed hvad står Pisik for?

Jeg får et ord frem, som jeg ikke vil sige her, hver gang jeg ser dette
katteri navn, så nu må jeg bare vide det!!:)))

Så skal jeg nok gå i seng bagefter;)))))
Iben

Fra : Inger Kaya

Dato : 09-12-02 00:15

<klip>
>Af simpel nysgerrighed hvad står Pisik for?
<klip>

Hej Iben
jeg havde ellers bestemt at jeg ikk ville skrive mere herinde
men siden du spørger direkte. Min mand er kurder og det er
kurdisk og det betyder noget lignende missekat.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 09-12-02 00:32

> jeg havde ellers bestemt at jeg ikk ville skrive mere herinde

Selvfølgelig skal du da deltage herinde, både nu og fremover
Og DET mener jeg faktisk!!
Hilsen Nina

Fra : Camilla Larsen

Dato : 09-12-02 00:31

On Mon, 9 Dec 2002 00:32:04 +0100, "Nina, Tender Tribes"
<NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

>Selvfølgelig skal du da deltage herinde, både nu og fremover
>Og DET mener jeg faktisk!!
>Hilsen Nina

Og jeg kan kun sige det samme som Nina. Der er absolut ingen grund
til at forlade denne her NG. Den har før været fredelig og salig, og
lad os ALLE hjælpe med at få det tilbage *SSS*

--
Camilla

Fra : Freedom

Dato : 09-12-02 21:49

Inger, hvor godt;)) Jeg kikker altid efter spændende ord for noget man
kender;)))

Held og lykke med opdrættet!!!

Iben

Fra : sanne

Dato : 08-12-02 17:24

Hej Camilla,

Om det er egentlig opdræt har jeg ikke forstand på, men på
www.dyrenettet.dk ligger et par skovkattekillinger til salg.

hilsen
Susanne

Fra : Birgitte

Dato : 09-12-02 00:00

Hej Camilla
Jeg er både Norsk Skovkatte og Maine Coon opdrætter.
Har desværre ingen killinger, men laver en parring til foråret mellem Del
Ray og Berlinetta
Du er velkommen til at kontakte mig.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Jylland's Norske Sko~

Dato : 18-12-02 21:19

Hej Camilla

Din mail forsvandt i forbifarten, så derfor får du først svar nu.

Naturligvis er der skovkatteopdrættere i Jylland - endda en hel del.

Hvis du ikke finder noget på skovkatteringens hjemmeside, kan du også prøve
at gå ind på Jyraks killingeliste www.jyrak.dk

Vi venter selv - med lidt held - et kuld killinger eller to midt i februar.

Med venlig hilsen

Knud

--
Jylland's Norske Skovkatte
v/ Anna-Lise Bjerregaard & Knud B. Jørgensen

Tlf. 75 60 18 99 eller 20 32 93 34
E-mail: Jylland@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Jylland

Fra : Jylland's Norske Sko~